18.04.19 17:04

Без довгих черг та збоїв: у "Черкасиобленерго" оновили кол-центр (ФОТО)


Без довгих черг та збоїв: у

 

У ПАТ "Черкасиобленерго" на прохання споживачів суттєво покращили роботу кол-центру. Зокрема, оновили сервер, замінили апаратуру,  збільшили кількість операторів та покращили їм умови праці.

Про це стало відомо під час презентації оновленого кол-центру.

За словами директора служби інформаційних технологій Олексія Шевченка, у 2013 році попередній програмно-апаратний комплекс кол-центру коштував 100 тисяч доларів.

"Сервіс вимагав постійну закупівлю нових ліцензій для збільшення черг абонента, збільшення місця для запису аудіорозмов, для збереження інформації. Це дуже дорогий програмний продукт. Він застарілий і не витримував, тому були скарги. Абоненти просили покращити якість", - зазначив Олексій Шевченко.

За його словами, фахівці впровадили безкоштовну програмну платформу Asterisk.  Раніше одне місце оператора коштувало 1 тисяча доларів, наразі – 250 доларів. Нова система є максимально адаптованою і включає багато функцій.

На підприємстві запевняють, що зараз до кол-центру можуть одночасно зателефонувати близько 500 осіб.

"Таке навантаження можливе у разі стихійний явищ, як наприклад, на Водохреще у 2018 році, коли було знеструмлено багато районних центрів", - зазначив голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.

За словами Олексія Шевченка, у періоди передачі показників лічильника (три останні дні місяця та два дні наступного) кількість дзвінків сягає  300 у хвилину, тобто 5 дзвінків у секунду.

"Найважче у нашій роботі - це період, коли передають показники лічильника. Зараз все нормально, але зі старою програмою були збої, вона не завжди витримувала. Тепер сподіваємося, що  такого не буде", - зазначила оператор кол-центру Оксана Пугач.

Аби розвантажити систему, споживачам пропонують передати показники лічильника через особистий кабінет на сайті або через viber.

"Ми замінили музику, яка лунає, коли споживач очікує з’єднання з оператором на голосові повідомлення з інформацією про те, яким чином можна передати показники онлайн", - сказав Олексій Шевченко.

Як розповіла директор кол-центру "Черкасиобленерго" Наталія Негода, для уникнення черг абонентів на підприємстві збільшили штат операторів.

"Якщо раніше працювали 3-4 оператори, то зараз на зміні абонентів обслуговують 12 працівників. Кол-центр працює цілодобово, вночі дзвінки приймають два оператори", - розповіла Наталія Негода.

Для зручності абонентів до кол-центру можна звертатися за номерами трьох операторів: Lifecell, Київстар та MTC.

Директор кол-центру також розповіла за якими критеріями набирають працівників.

"Потрібна вища освіта, бажано технічна, електрична. Ті дівчата, які її не мали, вступили до навчального закладу і навчаються, щоб розумітися в питаннях енергетики", - сказала Наталія Негода.

Окрім нової телефонії, для працівників кол-центру створили комфортні умови роботи. Зокрема, обладнали кімнату відпочинку з диваном, мікрохвильовою піччю та холодильником.

Теги: "Черкасиобленерго", кол-центр, оператор
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Останні новини

14 грудня 2019
11:30
Золотий матч II ліги чемпіонату України з футболу відбудеться у Черкасах
10:22
Без кондукторів і похвилинна оплата. Як планують змінити пасажирські перевезення у Черкасах
09:30
"Андрій би точно б не промахнувся": снайпера з Лисянщини підозрюють у резонансному вбивстві 3-річного сина столичного політика
13 грудня 2019
20:00
Вихідними на Черкащині очікується дощ з мокрим снігом
19:02
Стало відомо, де в Умані можна буде погрітися в люті морози (ПЕРЕЛІК)
18:05
Дослідили питну воду і повітря: комісія проводить перевірку птахофабрик на Черкащині
17:16
Браконьєри на Черкащині виловили риби на понад 20 тисяч гривень (ФОТО)
16:12
Офіцера військкомату на Черкащині засуджено до 3 років в’язниці за самовільне залишення служби
15:36
На Черкащині притягли до відповідальності депутата міської ради
15:22
ПриватБанк і Western Union запускають новий сервіс грошових переказів на рахунки в Україні
14:36
Є постраждалі: у Черкасах сталася ДТП за участі автобусу (ФОТО)
14:19
Черкаській області призначили нового прокурора
13:45
Скасувати не можна залишити: черкаські депутати проголосували про скасування тарифу за негабарит
13:22
На Черкащині збудують виробництво з переробки технічної коноплі та тютюнову фабрику
12:58
Черкаські депутати звернуться до ВР України щоб громада самостійно обирала голів РДА
12:32
Черкаська служба чистоти пояснила, чому не брала участь у конкурсі про негабарит
12:16
Черкасці просять обладнати небезпечний пішохідний перехід світлофором
11:55
Жителі однієї з вулиць Черкас просять відремонтувати дорогу, де був проведений капремонт водогону
11:33
Під викрики "Ганьба": вчителі Черкас хочуть самі обслуговувати базу відпочинку
11:12
На Черкащині у пожежі загинув чоловік
10:56
Сесію Черкаської міської ради почали з мітингу (ФОТО)
10:31
Підприємство на Черкащині сплатить штраф за незаконне використання земельної ділянки
10:03
Докерувалися: хто винен в тому, що роботу  директора Черкасиенергозбуту визнали незадовільною