18.04.19 17:04

Без довгих черг та збоїв: у "Черкасиобленерго" оновили кол-центр (ФОТО)


Без довгих черг та збоїв: у

 

У ПАТ "Черкасиобленерго" на прохання споживачів суттєво покращили роботу кол-центру. Зокрема, оновили сервер, замінили апаратуру,  збільшили кількість операторів та покращили їм умови праці.

Про це стало відомо під час презентації оновленого кол-центру.

За словами директора служби інформаційних технологій Олексія Шевченка, у 2013 році попередній програмно-апаратний комплекс кол-центру коштував 100 тисяч доларів.

"Сервіс вимагав постійну закупівлю нових ліцензій для збільшення черг абонента, збільшення місця для запису аудіорозмов, для збереження інформації. Це дуже дорогий програмний продукт. Він застарілий і не витримував, тому були скарги. Абоненти просили покращити якість", - зазначив Олексій Шевченко.

За його словами, фахівці впровадили безкоштовну програмну платформу Asterisk.  Раніше одне місце оператора коштувало 1 тисяча доларів, наразі – 250 доларів. Нова система є максимально адаптованою і включає багато функцій.

На підприємстві запевняють, що зараз до кол-центру можуть одночасно зателефонувати близько 500 осіб.

"Таке навантаження можливе у разі стихійний явищ, як наприклад, на Водохреще у 2018 році, коли було знеструмлено багато районних центрів", - зазначив голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.

За словами Олексія Шевченка, у періоди передачі показників лічильника (три останні дні місяця та два дні наступного) кількість дзвінків сягає  300 у хвилину, тобто 5 дзвінків у секунду.

"Найважче у нашій роботі - це період, коли передають показники лічильника. Зараз все нормально, але зі старою програмою були збої, вона не завжди витримувала. Тепер сподіваємося, що  такого не буде", - зазначила оператор кол-центру Оксана Пугач.

Аби розвантажити систему, споживачам пропонують передати показники лічильника через особистий кабінет на сайті або через viber.

"Ми замінили музику, яка лунає, коли споживач очікує з’єднання з оператором на голосові повідомлення з інформацією про те, яким чином можна передати показники онлайн", - сказав Олексій Шевченко.

Як розповіла директор кол-центру "Черкасиобленерго" Наталія Негода, для уникнення черг абонентів на підприємстві збільшили штат операторів.

"Якщо раніше працювали 3-4 оператори, то зараз на зміні абонентів обслуговують 12 працівників. Кол-центр працює цілодобово, вночі дзвінки приймають два оператори", - розповіла Наталія Негода.

Для зручності абонентів до кол-центру можна звертатися за номерами трьох операторів: Lifecell, Київстар та MTC.

Директор кол-центру також розповіла за якими критеріями набирають працівників.

"Потрібна вища освіта, бажано технічна, електрична. Ті дівчата, які її не мали, вступили до навчального закладу і навчаються, щоб розумітися в питаннях енергетики", - сказала Наталія Негода.

Окрім нової телефонії, для працівників кол-центру створили комфортні умови роботи. Зокрема, обладнали кімнату відпочинку з диваном, мікрохвильовою піччю та холодильником.

Теги: "Черкасиобленерго", кол-центр, оператор
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Останні новини

05 квітня 2020
15:25
Стало відомо, скільки коштів спрямують лікарням Черкас для поліпшення матеріально-технічної бази
14:15
На Черкащині розквітли червонокнижні тюльпани (ФОТО)
13:43
В Умані почнуть діяти пропускні пункти
12:47
У Черкасах 14 людей, у яких підтверджений діагноз COVID19
11:30
З понеділка на Черкащині заборонять ходити без захисних масок
10:16
На Черкащині не погіршилася епідеміологічна ситуація
09:56
В Умані сталася масштабна пожежа в готельно-ресторанному комплексі (ФОТО)
04 квітня 2020
20:55
У Черкаській області у рідних померлого хасида виявили коронавірус
18:43
Неповнолітній у Черкасах розгулював вулицею з наркотиками (ФОТО)
17:12
На автора проекту "Зупини гуся" у Черкасах напали невідомі (ФОТО)
16:25
Працівники центру соцдопомоги на Черкащині виготовляють захисні маски (ВІДЕО)
15:43
В багатоквартирному будинку на Черкащині сталася пожежа (ВІДЕО)
14:41
Чоловік у Черкасах пляшкою розбив скло чужої автівки (ФОТО)
13:33
Є позитив: вже другий черкащанин вилікувався від COVID-19
12:30
У Черкасах двоє хворих на коронавірус у важкому стані
11:15
На Черкащині - 61: за добу в Україні зафіксували 154 хворих на коронавірус
09:59
Нагадують про карантин: черкаські парки патрулюють поліцейські (ФОТО)
03 квітня 2020
19:40
Укрзалізниця почала безкоштовний підвіз рятувальників службовими поїздами
19:21
Партію медичних масок намагалися вивезти із Черкащини за кордон (ФОТО)
18:42
На Черкащині двоє неповнолітніх викрали автівку (ФОТО)
18:23
Сорок кілограмів риби незаконно виловили браконьєри на Черкащині (ФОТО)
17:56
Автобус у Черкасах зіштовхнувся з легковиком (ФОТО)
17:25
Жінка на Черкащині трактором зливала нечистоти у лісосмузі (ФОТО)