18.04.19 17:04

Без довгих черг та збоїв: у "Черкасиобленерго" оновили кол-центр (ФОТО)


Без довгих черг та збоїв: у

 

У ПАТ "Черкасиобленерго" на прохання споживачів суттєво покращили роботу кол-центру. Зокрема, оновили сервер, замінили апаратуру,  збільшили кількість операторів та покращили їм умови праці.

Про це стало відомо під час презентації оновленого кол-центру.

За словами директора служби інформаційних технологій Олексія Шевченка, у 2013 році попередній програмно-апаратний комплекс кол-центру коштував 100 тисяч доларів.

"Сервіс вимагав постійну закупівлю нових ліцензій для збільшення черг абонента, збільшення місця для запису аудіорозмов, для збереження інформації. Це дуже дорогий програмний продукт. Він застарілий і не витримував, тому були скарги. Абоненти просили покращити якість", - зазначив Олексій Шевченко.

За його словами, фахівці впровадили безкоштовну програмну платформу Asterisk.  Раніше одне місце оператора коштувало 1 тисяча доларів, наразі – 250 доларів. Нова система є максимально адаптованою і включає багато функцій.

На підприємстві запевняють, що зараз до кол-центру можуть одночасно зателефонувати близько 500 осіб.

"Таке навантаження можливе у разі стихійний явищ, як наприклад, на Водохреще у 2018 році, коли було знеструмлено багато районних центрів", - зазначив голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.

За словами Олексія Шевченка, у періоди передачі показників лічильника (три останні дні місяця та два дні наступного) кількість дзвінків сягає  300 у хвилину, тобто 5 дзвінків у секунду.

"Найважче у нашій роботі - це період, коли передають показники лічильника. Зараз все нормально, але зі старою програмою були збої, вона не завжди витримувала. Тепер сподіваємося, що  такого не буде", - зазначила оператор кол-центру Оксана Пугач.

Аби розвантажити систему, споживачам пропонують передати показники лічильника через особистий кабінет на сайті або через viber.

"Ми замінили музику, яка лунає, коли споживач очікує з’єднання з оператором на голосові повідомлення з інформацією про те, яким чином можна передати показники онлайн", - сказав Олексій Шевченко.

Як розповіла директор кол-центру "Черкасиобленерго" Наталія Негода, для уникнення черг абонентів на підприємстві збільшили штат операторів.

"Якщо раніше працювали 3-4 оператори, то зараз на зміні абонентів обслуговують 12 працівників. Кол-центр працює цілодобово, вночі дзвінки приймають два оператори", - розповіла Наталія Негода.

Для зручності абонентів до кол-центру можна звертатися за номерами трьох операторів: Lifecell, Київстар та MTC.

Директор кол-центру також розповіла за якими критеріями набирають працівників.

"Потрібна вища освіта, бажано технічна, електрична. Ті дівчата, які її не мали, вступили до навчального закладу і навчаються, щоб розумітися в питаннях енергетики", - сказала Наталія Негода.

Окрім нової телефонії, для працівників кол-центру створили комфортні умови роботи. Зокрема, обладнали кімнату відпочинку з диваном, мікрохвильовою піччю та холодильником.

Теги: "Черкасиобленерго", кол-центр, оператор
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Останні новини

22 серпня 2019
20:52
“Обурені чи обдурені”: чому скандальний універмаг в центрі Черкас досі не реконструюють?
20:25
До уваги черкащан: президент внесе законопроект про відтермінування штрафів за нерозмитнені автомобілі
19:26
Черкащанам розповіли про погоду у вихідні
18:22
У Черкасах вандали зіпсували автомат доочистки питної води
17:21
У Черкасах на полігоні спіймали чоловіка з наркотиками (ФОТО)
16:28
Безпека – головний пріоритет: яким може стати черкаський центр крові (ФОТО)
15:50
Громадські активісти вимагають, щоб Долина троянд лишалася без плитки (ФОТО)
15:13
"Ремонтуйте власнокоштом": батьки майбутніх черкаських школярів обурені станом класної кімнати (ВІДЕО)
14:43
16-річний черкащанин створює унікальні радіокеровані літаки
14:18
У селі на Черкащині відкриють амбулаторію (ВІДЕО)
13:40
Черкащан попереджають про заборону на вилов раків
13:00
Мер Черкас оцінив свою роботу на "відмінно"
12:40
У Черкасах оштрафували депутата, який не повідомив про продаж автівки
12:30
Мер Черкас відреагував на закиди щодо управителя з високими тарифами
12:12
У Каневі відбудеться велопарад
11:24
"Дістала ця клоунада": на сесії черкаський депутат закликав припинити маніпуляції
11:13
На Черкащині сьогодні буде спекотно
10:40
Паралельно із прогнозами спалаху дифтерії в Україні – у Черкасах низький показник вакцинації (ВІДЕО)
10:39
У Черкасах створили ГО "Захист прав обманутих споживачів"
10:10
Ще одна вулиця у Черкасах засяяла по-новому
09:50
Черкащанин своїм авіахобі рятує ліси й місто від пожеж (ВІДЕО)
09:30
На Черкащині "чорні лісоруби" спиляли понад 20 дубів (ФОТО)
09:05
На яких черкаських вулицях сьогодні не буде світла