19.05.20 14:50

Чому і коли черкащанам потрібно передавати покази електролічильника?


Чому і коли черкащанам потрібно передавати покази електролічильника?

 

Час від часу трапляються випадки, коли споживачі скаржаться на те, що дані в платіжках не співпадають із фактичними або раніше переданими показами електролічильника.

В першу чергу це трапляється тому, що абоненти не подають дані в звітний період або не передають покази лічильника взагалі.ПАТ «Черкасиобленерго» наголошує на тому, що передавати покази, зняті з приладів обліку, - це обов’язок споживача. І від його добросовісного виконання залежить точність формування розрахунків.

Кодексом комерційного обліку електричної енергії передбачено, що зчитування показів з лічильників, встановлених у споживачів, може здійснюватися споживачем, а також оператором системи або постачальником послуг комерційного обліку електричної енергії, тобто Вашим РЕМ.

Побутові споживачі зобов'язані щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Робити це потрібно станом на 1 число кожного місяця. Даними на 1 число вважаються дані, зчитані та передані протягом періоду, що розпочинається за два дні до кінця розрахункового періоду та завершується на третій робочий день наступного. Тобто, це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця.Якщо покази передані в інший день, то дані на перше число визначаються шляхом додавання або віднімання величини, що розраховується множенням середньодобового споживання на кількість днів між датою зчитування показів та першим числом календарного місяця. Якщо ж до четвертого календарного дня наступного місяця покази не отримані, то обсяги споживаня електроенергії визначаються шляхом розрахунку середнього обсягу споживання.

При цьому в Кодексі зазначається, що дані, отримані від споживача, при проведенні процедур їх перевірки та у розрахунках мають менший пріоритет, ніж виміряні дані з контрольних лічильників або дані, отримані від оператора системи розподілу або постачальника послуг комерційного обліку електричної енергії.

Якщо у рахунку Ви виявили помилкові покази лічильника, необхідно повідомити про це оператора системи або постачальника послуг комерційного обліку електричної енергії (якщо такої можливості немає – то свого електропостачальника) і надати фактичні покази лічильника. Вони мають забезпечити перевірку вказаних у рахунку даних, в разі потреби забезпечити перевірку лічильника та виправити помилкові дані та повідомити результати перевірки споживачеві.

Щодо не побутових споживачів, то вони мають проводити збір даних з лічильників на перше число місяця, наступного за розрахунковим, і подати звіт оператору системи протягом трьох календарних днів. У разі відсутності такого звіту протягом вказаного періоду, до уваги береться показник середньодобового обсягу споживання.

Поряд із цим, ПАТ «Черкасиоленерго» нагадує про обов’язок споживача щодо надання допуску до електролічильників для працівників Товариства. Це необхідно для проведення контрольного огляду та зняття показників. Недопущення контролера – це порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії, наслідком якого може стати відключення електропостачання. Тому споживачі повинні забезпечувати безперешкодний доступ до електролічильників працівникам Товариства для виконання своїх службових обов’язків. Якщо сумніваєтеся чи перед Вами дійсно контролер – завжди можете запитати в нього посвідчення чи поцікавитися місцем роботи.

Однак звертаємо вашу увагу на те, що контролер лише знімає контрольні покази, а не виконує обов’язок споживача по передачі фактичних показів.

Нагадуємо, для передачі показів існує кілька зручних та сучасних способів:
- скористайтесь особистим кабінетом споживача на сайті нашого Товариства;
- скористайтеся паблік-аккаунтом ПАТ "Черкасиобленерго". Для того, щоб під’єднатися до нього, вам необхідно лише відсканувати QR-код або перейти за посиланням на вашому мобільному пристрої: viber://pa?chatURI=cherkasyoblenergo;

- за допомогою швидкої форми на сайті Товариства;
- зателефонувавши до кол-центру за багатоканальними номерами:
(0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
- звернувшись до Вашого РЕМ.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Останні новини

06 червня 2020
18:19
Черкаську область поділили всього на 4 райони (ФОТО)
17:29
Стала відома географія поширення коронавірусу в Черкаській області
16:39
Наприкінці червня відбудеться суд за позовом мера Черкас до Президента України
15:46
Через негоду на Черкащині повалило дерева (ВІДЕО)
14:22
Понад 80% черкащан хворих на коронавірус одужали
13:35
Шістнадцять осіб захворіло коронавірусом на Черкащині за останню добу
12:21
Сьогодні у Черкасах будуть перекриті кілька вулиць міста
11:24
Дивовижні місця на Черкащині, які повинен відвідати кожен (ФОТО)
10:27
На перехресті у Черкасах сталася ДТП (ФОТО)
09:35
У Черкасах від коронавірусу помер священник
05 червня 2020
20:25
Завтра на Черкащині очікується потепління
19:25
Лікарку-гінеколога у Черкасах судитимуть через смерть новонародженої дитини
18:38
На Смілянщині продовжують відновлювати місцеві автошляхи (ФОТО)
17:33
Десятигривневою монетою можуть розплачуватися вже черкащани
16:24
Суддя Соснівського районного суду Черкас пішла на заслужений відпочинок
15:44
Відсьогодні на Черкащині діє новий етап послаблення карантину
15:15
У Черкасах нагородили рятувальників за гасіння пожеж у Чорнобильській зоні
15:06
У Черкасах із вівторка відкриють дитячі садочки, але їх працівники не зможуть пройти ПЛР-тестування
14:50
У Черкасах продовжують висаджувати із маршруток учасників АТО та членів їх родин
14:33
Зловмисник у Черкасах порушив домашній арешт та хотів пограбувати магазин (ФОТО)
14:17
Тищенко розповів, чи зустрічалися “Слуги народу” із очільником Черкаської ОДА
13:59
Ще три особи на Черкащині захворіли коронавірусом
13:41
Під час карантину черкаське подружжя створило кавовий бізнес (ВІДЕО)