07.07.16 13:33

Хитрощі черкаського маркетингу, або як довірливих покупців "розводять" на гроші


Хитрощі черкаського маркетингу, або як довірливих покупців

 

Пішли в супермаркет за молоком і не зогляділися, як вже несете додому повний пакет товарів. Така поведінка покупців абсолютно невипадкова, а прорахована маркетологами, які працюють на те, аби вигідніше продати товар.

Про те, які прийоми використовують фахівці, щоб змусити вас витрачати більше, сайт vikka.ua говорить з кандидатом психологічних наук Інною Лук’янець.

Найважливіше – у самому кінці

Найзатребуваніші товари і ті, що найчастіше купують, як правило, розміщують у кінці торгового залу. Поки покупець дійде до полички з хлібом чи молоком, є велика ймовірність того, що по дорозі йому ще щось впаде в око.

Що більший візок, то більші витрати

Взявши на вході візок, покупець підсвідомо прагнутиме його наповнити. І що більшим він буде, то більше продуктів має заповнити порожнечу, а звідси й витрати. Цей механізм працює і у зворотному напрямку  – у маленький візок вміститься лише найнеобхідніше.

Незамінні дев'ятки

Ціна товару, що закінчується на 99, одна із найпоширеніших практик маніпулювання, починаючи із копійок і закінчуючи десятками, а то і сотнями гривень. Пов’язано це з тим, що покупці, звертаючи увагу на ціну, запам’ятають перші цифри, а отже вартість на підсвідомому рівні здаватиметься меншою.

Дитячі товари – на нижніх полицях

Щоб дитина захотіла певний товар, його потрібно побачити, тому речі для них розміщують на нижній поличках – на рівні очей.

"У супермаркетах ці товари зазвичай розраховані на дитячу аудиторію 3-6 років. Це якраз той самий вік, коли дитина переживає першу кризу і їй нічого не вартує влаштувати істерику батькам, угледівши потрібний смаколик чи іграшку", – зазначає Інна Лук'янець.

Між двох товарів вибір припаде на дешевший

Обираючи між двома товарами з однаковими параметрами, покупець підсвідомо порівняє їх і обере той, що вартує менше. У такий спосіб магазин збуде дешевший товар, а покупець гадатиме, що значно зекономив, та ще й хвалитиметься, мовляв, яка вдала покупка за такі смішні гроші.

Знижки на "особливі" товари

Аби привабити покупців, маркетологи придумали знижки.

"Зазвичай реклама обіцяє шалені розпродажі, однак, приїхавши на місце, покупець бачить, що знижки не такі вже й сенсаційні та й діють вони далеко не на всі групи товарів. Навіть помітивши це, частина покупців щось та й купить – увімкнеться стадний інстинкт", – пояснює кандидат психологічних наук.

Смачні аромати спонукають витрачатися

Аромати кави чи випічки, принаджуючи своїми пахощами, спонукають покупців до незапланованих покупок. Саме тому фахівці радять не ходити по магазинах на голодний шлунок.

Небезпечні дрібнички на касі

Щасливо оминувши усі небезпечні зони в магазині, покупець прямує на касу, де вже його очікують різноманітні дрібнички: батончики, льодяники, гумки тощо. Навіть не маючи наміру їх купувати, стоячи у довгій черзі на них, може спокуситися і малий, і дорослий.

Розставайтеся з грошима під музику

Закупи у торгових центрах без музики ми вже і уявити не можемо, однак це теж один із методів маніпуляції.

"Драйвова музика, що тонізує та бадьорить, спонукає людину рухатися та витрачати гроші активніше. Стиль музичного супроводу залежить від цільової аудиторії. До прикладу, у магазинах молодіжного одягу крутитимуть клубну музику, в бутіках  – щось легше та спокійніше: лаунж чи джаз", – зауважує Інна Лук'янець.

Теги: гроші, маркетинг, маніпуляції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Наші новини
в соцмережах
Loading...
Loading...

Останні новини

17 грудня 2017
13:42
У Черкасах пройшов фестиваль німецької мови
12:17
Мер Черкас перевірив ремонт вулиці, яку через ями та багнюку "прославили" на всю Україну
11:40
Черкаські комунальники знову на вихідних прибирали бульвар
10:31
У "Дирекції парків" офіційно відхрестилися від атракціону в центрі Черкас
09:20
Черкаський боксер здобув чергову перемогу на професійному рівні
16 грудня 2017
18:45
Сьогодні температура повітря на Черкащині побила рекорд
17:30
На "Черкаситеплокомуненерго" сталася смертельна трагедія
16:10
Черкаський співак Олег Винник розповів, чому його називають "секс-символом"
15:21
У Черкаській області полагодили ялинку, яку зламала негода (ФОТО)
14:30
У грудні черкаські пенсіонери отримають дві пенсії
13:50
Новорічні костюми для дітей: найдорожчі "східні красуні" та "супергерої"
12:52
Ілюстраторка з Черкас розповіла про співпрацю з британським брендом і свій найдорожчий малюнок
11:37
"Показали все, як воно є", – черкащани плакали і сміялися на прем’єрі фільму “Кіборги”
10:22
Відрізані від світу: на Черкащині села залишаються без автобусного сполучення
09:40
Встановити відеокамери: черкащанам запропонували зробити своє місто безпечнішим
15 грудня 2017
20:40
Face of the day - Анна Манько
19:20
Якою буде погода на вихідних у Черкаській області?
18:40
"Немає кому прибирати": у Черкасах на баланс “Дирекції парків” хочуть віддати 9 скверів
17:22
У центрі Черкас розмістили 40-метрового "Дракона" (ФОТО)
17:20
"Покажіть ваш паспорт": черкаські поліцейські відзняли ролик, про те, чому слід спокійно реагувати на їхні вимоги
16:04
У Черкасах з'явилася лава для закоханих (ФОТО)
15:30
Впритул до будинку та супермаркету: в Черкасах розгорнувся скандал через сміттєвий майданчик (ФОТО)
15:05
Баскетбол за 90 мільйонів: яким буде новий Палац спорту в Черкасах