Користуйтеся дистанційними сервісами: в "Черкасиобленерго" пішли на карантин
Через карантин з 17 березня до 3 квітня ПАТ "Черкасиобленерго" тимчасово припиняє прийом громадян.
Товариство радить споживачам надавати перевагу дистанційним сервісам і відкласти візити до центрів обслуговування, уникаючи скупчень людей.
Cкористатися для вирішення своїх питань можна онлайн-сервісами Товариства або зателефонувавши до інформаційно-консультаційного центру (0472) 37-95-10; 37-44-90; 37-28-56; 33-57-44 чи кол-центру Товариства (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (067) 690-48-48, (050) 434-87-87.
Безліч послуг уже сьогодні можна отримати дистанційно, зокрема, консультації щодо роботи лічильників, якості електропостачання, збільшення договірної потужності тощо.
Передавати покази лічильника можна:
- через особистий кабінет споживача на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»
- за телефонами кол-центру;
- за допомогою Viber;
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter