У черкаському РЕМі завершили перший етап капітального ремонту
Відтепер споживачі можуть вирішити всі необхідні питання в одному місці, отримати консультацію спеціаліста чи оформити документи у потрібного фахівця.
Також тут потурбувалися про зручність проведення розрахунків та встановили у відділенні Черкаського РЕМ електронний програмно-технічний комплекс – банкомат та термінал для проведення більшості банківських операцій. Тож тепер отримати повний спектр послуг можна не виходячи з нового сервісного комплексу Черкаського РЕМ, інформує прес-служба ПАТ "Черкасиобленерго".
Капітальний ремонт Черкаського РЕМ поділений на три етапи. Перший етап завершили згідно зазначених термінів, на початку листопада. В його межах було створено сучасний центр обслуговування побутових та юридичних споживачів.
Але головним завданням було забезпечення працівників гідними умовами праці, тому що приміщення, в яких раніше перебували енергетики Черкаського РЕМ, були в неприпустимому стані.
- Я вважаю, що тільки забезпечивши працівників всім необхідним, створивши комфортні умови, виплачуючи вчасно гідну заробітну плату, я можу питати про якість їх роботи. Стан, в якому були більшість РЕМ області, коли я прийшов на підприємство, не витримує жодної критики. Це аварійні приміщення, просто жах. Я поважаю і ціную свій колектив, ми дуже багато пройшли разом. Тож нині ми разом створюємо підприємство, куди хочеться приходити щоранку, яким пишаєшся, і гордий, що є частиною команди енергетиків ПАТ «Черкасиобленерго», - сказав голова правління Товариства Олег Самчук.Другий етап капітального ремонту мають завершити 17-го грудня.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter