Електричний пасажирський пором та автомобіль на аміаку у боротьбі проти викидів - новинки індустрії


Електричний пасажирський катамаран та тягач, що використовує нашатирний спирт, як зразки нульових шкідливих викидів та допомогти зберегти екологію планети.
Інноваційні види палива — як індустрія намагається зменшити негативний вплив на навколишнє середовище
Світові виробники транспортних засобів продовжують боротьбу з викидами в атмосферу шкідливих вихлопних газів шляхом впровадження сучасних та інноваційних тенденцій. Якщо оснащення морського катера електричним приводом, вже вважається, чи не звичайнісінькою справою, то установка на потужний автомобільний тягач двигуна, що працює на аміаку, це щось нове.
Електричний пасажирський пором
Австралійське підприємство Incat, що спеціалізується на випуску високошвидкісних катамаранів, має намір наприкінці 2024 року поставити аргентинському перевізнику Buquebus найбільшу у світі пасажирський пором, що функціонує на електричній енергії. Судно призначене для морського каботажного плавання між двома американськими країнами – Аргентина та Уругвай. Наявність супутникового зв'язку дозволить пасажирам без проблем використовувати азартні ігри грати на гроші, поєднуючи приємну подорож з матеріальною винагородою. Спочатку проєкт розраховувався на застосування зрідженого газу, але після деяких роздумів, балони вирішили замінити акумуляторними батареями.
Деякі технічні характеристики електроходу:
-
місткість 2100 осіб, 226 одиниць транспортного засобу;
-
довжина двокільового плавучого засобу – 130 метрів, що трохи перевищує стандартні розміри раніше випущених суден – 112 м;
-
максимальна ширина – 32;
-
швидкість пересування на електричному приводі – 25 вузлів/год, що дещо повільніше порівняно з передбачуваною газовою установкою – 37 вузлів;
-
по всій тривалості каботажного судноплавства буде встановлено зарядні станції;
-
для зарядки по обох бортах встановлять висувні зарядні модулі, що підтримують проведення швидкої операції за півгодини;
-
тривала зарядка розраховується для проведення за 8-10 годин;
-
Спочатку катамаран ходитиме на електроенергії, що виробляється силовими генераторами.
Електротехнічні компанії – постачальники Incat, розпочали розробку гальванічних батарей та електричного приводу.
Автомобіль на аміаку — як він працює?
Американська комерційна організація Amogy випустила прототип першого тягача у світі, двигун якого працює на нашатирному спирті. Напівпричіп характеризується нульовим викидом шкідливих відходів у повітря. Паливні баки вантажівки містять обсяг аміаку, розрахованого на вироблення більше 900 kW/h електроенергії. Подібну ємність мають літієві акумулятори Tesla, встановлені на однойменному тягачі. Однак аміачні каністри набагато легші порівняно з гальванічними елементами, причому процес зарядки також скорочений до 8 хвилин порівняно з другим варіантом. А існую деякі особливості.
Нашатирний спирт слід переробити на водень за допомогою механізму розкладання з очищенням. Потім подати газ у генератор, а отриману електричну енергію вже направити до тягових електродвигунів, що обумовлюється невисоким показником ККД. Навіть за максимальної ефективності переробки, електричний привід отримує лише половину з наявного запасу. Однак це більш економічна процедура, ніж встановлення подібної ємності з акумуляторних елементів.
Використання нашатирю замість очищеного водню виражається спрощенням обороту палива. Процедура обумовлюється тим, що небезпечний газ потрібно зберігати під тиском приблизно 700 атмосфер або рідкій формі, з охолодженням до -253°С. Аміак зберігатися в рідкому стані при звичайній температурі і тиску. виходячи із співвідношень між нашатирем та літієвими батареями, перший випереджає гальваніку за обсягом у 3 рази, вагою – 20.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter