Реклама
Реклама
16.04.20 19:34

Інтернет, пошта, телефон та заборгованості: як черкаські енергетики працюють під час карантину


Реклама
Інтернет, пошта, телефон та заборгованості: як черкаські енергетики працюють під час карантину

 

Незважаючи на обмежувальні заходи через епідемію коронавірусу, центри обслуговування споживачів ТОВ “Черкасиенергозбут” продовжують обслуговувати споживачів, щоденно консультувати та проводити роз’яснювальну роботу.

За словами інженера з охорони праці Володимира Литвина, вся комунікація зі споживачами зараз відбувається в дистанційному режимі.

«Зараз наше першочергове завдання – це безпека і збереження здоров’я як наших працівників, так і наших споживачів. Ми продовжуємо працювати, оскільки електропостачання є стратегічною необхідністю не лише в умовах карантину, а й завжди. Проте, коли кожен особистий контакт може нести загрозу, ми змушені змінити підхід до обслуговування споживачів і максимально дистанціюватись. Тепер обмін документами відбувається через електронні пошти та особисті кабінети. Всю необхідну інформацію ми даємо на офіційному сайті Товариства та в телефонному режимі. Окрім того, працівники повністю забезпечені захисними масками та дезінфікуючими засобами, тому що в подібній ситуації краще бути надто завбачливими, ніж допустити поширення хвороби», - зазначив Володимир Литвин.

За словами адміністратора Черкаського міського ЦОС Анни Єлагіної бувають ситуації, коли доводиться особисто контактувати з відвідувачами.

“Звісно, ми намагаємося максимально дистанціюватися, проте не завжди це виходить. Ситуації бувають різні. Більшість питань можна вирішити по телефону, але інколи доводиться йти на зустріч. У разі нагальної потреби, наприклад, допомагаючи літнім людям, ми входимо в ситуацію і обслуговуємо особисто. Для подібних випадків у нас нещодавно було зроблено спеціальне віконце, проте навіть за таких умов комунікація відбувається виключно у захисних масках і з дотриманням інших запобіжних заходів. Але, на щастя, такі випадки зараз порідшали. Більшість все ж перейшла на консультації в телефонному режимі. І від усього Черкаського міського ЦОС хочу подякувати нашим споживачам, які з розумінням ставляться до ситуації та дотримуються правил карантину, не дивлячись на усі незручності, які з цим пов’язані”, - відзначила Анна Єлагіна.

Як повідомив начальник інформаційно-консультативного центру Олександр Ранюк, наразі побільшало звернень побутових споживачів, тому фахівці кол-центру постійно на зв’язку та працюють у штатному режимі.

«В умовах такої складної ситуації в країні наш кол-центр опинився на першій лінії обслуговування споживачів. Коли 22 ЦОС по всій області максимально обмежили прийом відвідувачів, саме на плечі наших працівників лягло найбільше навантаження. Телефонних звернень побільшало вдвічі, а може й втричі. Багато споживачів скаржаться на те, що до кол-центру Товариства складно додзвонитися. На це хочу відповісти: ми робимо все від нас залежне, щоб надати відповіді максимальній кількості осіб, які цього потребують! До того ж, намагаємось розповідати про інші шляхи отримання потрібної інформації – усі актуальні публікації можна побачити на нашому офіційному сайті і сторінці у фейсбуці, там же можна дізнатись телефони Ваших ЦОС. А ще в нас є чудовій сервіс – Особистий кабінет побутового споживача, в якому кожен може самостійно дізнатись про нарахування, оплату, і навіть роздрукувати рахунок за спожиту електроенергію. Не забувайте і про можливість онлайн-оплати – це безпечно та зручно. А якщо виникнуть додаткові питання – наш кол-центр завжди радий Вам допомогти», - повідомив Олександр Ранюк.

Заступник директора з організаційних питань Олена Коваль наголошує, що чинним законодавством не звільнено споживачів від оплати рахунків.

«Єдине, що на час карантину та через місяць після його закінчення тимчасово обмежено право постачальників вживати заходів щодо відключення чи обмеження електропостачання споживачам. Але ми максимально рекомендуємо вчасно сплачувати за послуги, оскільки заборгованість зростатиме, та її в будь-якому випадку доведеться оплачувати. Якщо це не буде зроблено у терміни, передбачені карантинними заходами, електропостачання буде припинено. А споживачам доведеться понести додаткові витрати на відключення та підключення», - акцентувала Олена Коваль.

ТОВ «Черкасиенергозбут» закликає усіх своїх споживачів відповідально ставитися до споживання електричної енергії та вчасно оплачувати рахунки, та дякує усім, хто не зважаючи на складні умови вже сплатив або збирається найближчим часом сплатити за спожиту електроенергію.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter

Останні новини

25 листопада 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
20:01
На Черкащині оновили графік відключення світла на 26 листопада
19:02
На Черкащині понад 4 тисячі осіб захворіли на ГРВІ та ковід за тиждень: де найвищі показники захворюваності
18:05
Спортсменка з Черкащини виборола "срібло" чемпіонату Європи з боксу
17:04
У Смілі невідомий викрав під час благодійного концерту гроші, які діти збирали для ЗСУ
16:37
Черкащани зможуть отримати послуги у ЦНАПі через електронну пошту
15:44
В Умані проведуть в останню путь полеглого гранатометника
15:32
Якою буде погода на Черкащині цього тижня
14:43
У селі на Уманщині відкрили Алею Слави
14:12
Через Черкащину курсуватимуть два поїзди зі сходу на захід
13:41
У Черкасах жінка з ножем пограбувала у під'їзді мешканку одного з будинків 
12:34
На Золотоніщині водій в'їхав у металевий відбійник: постраждала пасажирка (ФОТО)
12:16
Назавжди 25: у Смілянську громаду "на щиті" повернувся захисник
11:32
У черкаському парку висадили алею з ялин
11:04
Скільки немовлят з'явилося на світ у Черкасах за тиждень
10:55
На честь захисника із Золотоноші відкрили меморіальну дошку
10:40
У Черкасах в одному із мікрорайонів не буде гарячого водопостачання та опалення 
09:49
Черкаські богатирі встановили два рекорди України та здобули 25 нагород Кубку Києва
09:33
На Черкащині сили ППО збили 17 БпЛА
09:13
На Золотоніщині під час пожежі будинку загинув чоловік
24 листопада 2024
18:33
Як вимикатимуть світло на Черкащині 25 листопада
14:48
У Черкасах перевірили роботу розважальних закладів
12:31
Черкащанин тікав крізь засніжені гори до Румунії