12.05.16 11:56

Черкаський міст: 1174 метри небезпеки


Черкаський міст: 1174 метри небезпеки

 

Вже кілька тижнів черкащани перебувають у тривожному очікуванні – закриють чи ні на ремонт міст через Дніпро, а якщо минеться, то чи не буде гірше?

Про його аварійний стан ще наприкінці березня нагадали народні депутати Ганна Гопко, Павло Кишкар та Остап Єднак, пише Акцент.

У часи, коли черговий „Караул!“ лунає на кожному кроці, в оперативне реагування відповідальних осіб вірилося не надто. Та ба – невдовзі на дамбу виїхав заступник голови Черкаської ОДА Сергій Овчаренко і підтвердив: ситуація зі шляхопроводом справді вкрай кепська. Подальші аргументи пролунали з вуст начальника служби автомобільних доріг у Черкаській області Юрія Нестеренка – конструкція мосту металева, зроблена решіткою, в яку покладені бетонні плити. Вони не закріплені, тому при кожному наїзді багатотонної фури починають вібрувати. А фур таких за добу прогодять сотні, на обмеження в 40 тонн ніхто не зважає. Це призводить до руйнування плит, їх викришування, а далі й до провалів недалеко.

А загалом міст, уведений в експлуатацію ще 55 років тому, не був розрахованим на такі навантаження. Тепер усі 1174 метри небезпеки будуть ретельно обстежені профільною комісією, яка винесе свій вердикт. Утім, вже зараз йдеться про заміну 90% плит, яких усього більше двох тисяч.

Все це дуже нагадує ситуацію 2009 року. Нагадаємо, 19 травня за аналогічних форс-мажорних обставин авточастину мосту закрили на капремонт, а відновили рух 6 червня. Хоча тодішній начальник обласної служби автомобільних доріг Бахтіяр Сапаєв не приховував – проблему вирішено частково і не більш ніж на 2-2,5 роки. А далі необхідно буде замінювати все і вся, а то й опори укріплювати.

Минуло сім. І ось цей критичний момент настав. На лихо – далеко не в найкращі часи з якого боку не подивись. Складно навіть уявити, у скільки може обійтися така реконструкція, якщо 2009-го кошторисна документація виводила 94,7 мільйони значно міцніших гривень. Але довелося задовольнитися 6,3 мільйонами, за які й були виконані невідкладні роботи.

Тож черкащани, зелені господарства яких знаходяться на Лівому березі, про всяк випадок знову починають вивчати розклад руху дизелів ст.Шевченка – Гребінка та ст. Шевченка – Драбів. Тоді, щоправда, на час ремонту Одеська залізниця виділила додаткові. Про перспективу робити гак у 150 км своєю машиною через Канів навіть думати не хочеться…

Довідково: Черкаський міст будували упродовж 1959-1961 років: спочатку увели в експлуатацію його залізничну частину, потім автомобільну. Експлуатаційний ресурс із врахуванням агресивного середовища води та навантаження до 3 тисяч авто на добу (сьогодні 13 тисяч) визначили у 50 років. Ще до середини 1980-х планувалося спорудити новий міст, який виводив би на намивний острів Черкаси-2, а далі з міста-супутника – на дамбу в районі Панського. Цей шляхопровід проектували 1847-метровим завдовш та 25-метровим завшир. Передбачалося, що він матиме дві смуги по 3,75 метри для руху автомобілів, ще дві по 4 метри для громадського транспорту, роздільчу, запобіжну та два тротуари. Підмостовий габарит тут становив 16 метрів, що на 3,5 метри більше існуючого на „старому“ мосту. У цінах 1984 року новий транспортний перехід коштував понад 117 мільйонів карбованців.

Теги: небезпека, міст, ремонт
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Наші новини
в соцмережах
Loading...
Loading...

Останні новини

22 липня 2017
17:17
Черкащан спіймали на незаконній вирубці дерев
16:34
Непогода знищила третину цьогорічного врожаю
15:40
На Черкащині кінь провалився у чотирьохметрову яму (ФОТО)
14:30
За вбивство своєї дружини черкащанин проведе 8 років за ґратами
13:15
У черкаському парку зробили нове освітлення
12:40
Доведені до відчаю: під Черкасами люди заблокували трасу (ВІДЕО)
11:36
"Черкаський Дніпро" зазнав першої поразки у сезоні
10:33
Активне материнство: як черкащанки у “декреті” будують кар’єру
09:22
Як хочуть забудувати черкаську набережну. Частина 2 (ВІДЕО)
21 липня 2017
23:54
Світла пам'ять. На Черкащині в останню путь проведуть загиблого на Сході України військового
20:44
Face of the day - Олена Гвоздь
19:42
У черкащанина рак, який не можна оперувати: потрібна допомога
18:44
Місто із майже тисячолітньою історією: величний та казковий Канів у фото
17:30
Черкаська Рапунцель: школярка за 12 років відростила метрове волосся (ФОТО)
16:20
В Умані відгримить концерт відомого італійського рок-гурту
15:55
У Черкасах розшукують зниклу школярку (ФОТО)
15:34
Черкащанам порадили як краще вибрати кавуни та дині
14:58
На Черкащині київське підприємство забруднює повітря
14:44
У Кам'янці декомунізація вулиць спровокувала тривалий конфлікт
14:11
У черкаських тролейбусах відтепер можна розрахуватися за проїзд через смартфон
13:45
На Черкащині оголосили штормове попередження
13:30
На черкаському підприємстві сталася трагедія
12:50
Нові вольєри та більша територія: черкаський зоопарк продовжать реконструювати