12.05.16 11:56

Черкаський міст: 1174 метри небезпеки



Черкаський міст: 1174 метри небезпеки

 

Вже кілька тижнів черкащани перебувають у тривожному очікуванні – закриють чи ні на ремонт міст через Дніпро, а якщо минеться, то чи не буде гірше?

Про його аварійний стан ще наприкінці березня нагадали народні депутати Ганна Гопко, Павло Кишкар та Остап Єднак, пише Акцент.

У часи, коли черговий „Караул!“ лунає на кожному кроці, в оперативне реагування відповідальних осіб вірилося не надто. Та ба – невдовзі на дамбу виїхав заступник голови Черкаської ОДА Сергій Овчаренко і підтвердив: ситуація зі шляхопроводом справді вкрай кепська. Подальші аргументи пролунали з вуст начальника служби автомобільних доріг у Черкаській області Юрія Нестеренка – конструкція мосту металева, зроблена решіткою, в яку покладені бетонні плити. Вони не закріплені, тому при кожному наїзді багатотонної фури починають вібрувати. А фур таких за добу прогодять сотні, на обмеження в 40 тонн ніхто не зважає. Це призводить до руйнування плит, їх викришування, а далі й до провалів недалеко.

А загалом міст, уведений в експлуатацію ще 55 років тому, не був розрахованим на такі навантаження. Тепер усі 1174 метри небезпеки будуть ретельно обстежені профільною комісією, яка винесе свій вердикт. Утім, вже зараз йдеться про заміну 90% плит, яких усього більше двох тисяч.

Все це дуже нагадує ситуацію 2009 року. Нагадаємо, 19 травня за аналогічних форс-мажорних обставин авточастину мосту закрили на капремонт, а відновили рух 6 червня. Хоча тодішній начальник обласної служби автомобільних доріг Бахтіяр Сапаєв не приховував – проблему вирішено частково і не більш ніж на 2-2,5 роки. А далі необхідно буде замінювати все і вся, а то й опори укріплювати.

Минуло сім. І ось цей критичний момент настав. На лихо – далеко не в найкращі часи з якого боку не подивись. Складно навіть уявити, у скільки може обійтися така реконструкція, якщо 2009-го кошторисна документація виводила 94,7 мільйони значно міцніших гривень. Але довелося задовольнитися 6,3 мільйонами, за які й були виконані невідкладні роботи.

Тож черкащани, зелені господарства яких знаходяться на Лівому березі, про всяк випадок знову починають вивчати розклад руху дизелів ст.Шевченка – Гребінка та ст. Шевченка – Драбів. Тоді, щоправда, на час ремонту Одеська залізниця виділила додаткові. Про перспективу робити гак у 150 км своєю машиною через Канів навіть думати не хочеться…

Довідково: Черкаський міст будували упродовж 1959-1961 років: спочатку увели в експлуатацію його залізничну частину, потім автомобільну. Експлуатаційний ресурс із врахуванням агресивного середовища води та навантаження до 3 тисяч авто на добу (сьогодні 13 тисяч) визначили у 50 років. Ще до середини 1980-х планувалося спорудити новий міст, який виводив би на намивний острів Черкаси-2, а далі з міста-супутника – на дамбу в районі Панського. Цей шляхопровід проектували 1847-метровим завдовш та 25-метровим завшир. Передбачалося, що він матиме дві смуги по 3,75 метри для руху автомобілів, ще дві по 4 метри для громадського транспорту, роздільчу, запобіжну та два тротуари. Підмостовий габарит тут становив 16 метрів, що на 3,5 метри більше існуючого на „старому“ мосту. У цінах 1984 року новий транспортний перехід коштував понад 117 мільйонів карбованців.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#небезпека #міст #ремонт

Останні новини

18 квітня 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
20:36
У Тальному планують відкрити пам'ятну дошку полеглому воїну
19:15
На Черкащині опади перевищили до 70% місячної норми
18:01
У черкаському дендросквері зацвіла сакура (ФОТО)
17:27
Примарилося зґвалтування: у Черкасах пенсіонерка сплатить штраф за неправдивий виклик
16:38
У Черкасах виявили водія з ознаками сп’яніння
15:47
У Черкаському районі попрощалися із воїном
15:16
В одному із черкаських парків комунальники облаштували пандус
14:50
“Я просто в ах**: дорога на Черкащині вразила відому співачку
14:25
Потрапили під артилерійський удар: військовий звернувся до черкащан із проханням про допомогу
13:06
На Чорнобаївщині відкрили меморіальну дошку полеглому захиснику
12:59
Можливі підтоплення: на Черкащині прогнозують небезпечні гідрологічні явища
12:30
Черкаські богатирі достойно представили область на чемпіонаті України з пауерліфтингу
11:48
У Черкасах врятували двох більченят з ознаками отруєння
11:26
Легалізація вогнепальної зброї на Черкащині: які переваги та ризики
10:49
Рух транспорту через Канівську ГЕС на декілька днів буде частково перекрито
10:25
Один із черкаських ТРЦ"замінували"
09:58
На Черкащині на колінах провели загиблого воїна
09:03
У черкаському онкоцентрі готують спеціальний бункер
17 квітня 2024
20:20
У Черкасах шукали літнього чоловіка, який загубився
19:09
Жителя Уманщини засудили за неявку до ТЦК
18:09
В одному із мікрорайонів Черкас відсутнє електропостачання
17:18
Проведе дев'ять років за ґратами черкащанин, який пограбував неповнолітнього