04.01.17 10:25

Куди в Черкасах можна поскаржитися на неякісні транспорті послуги та освіту?


Куди в Черкасах можна поскаржитися на неякісні транспорті послуги та освіту?

 

Світ, в якому ми живемо, вочевидь, не є досконалим. І до бажаної досконалості йому ще дуже далеко. Тому, мабуть, така серйозна річ, як Книга скарг, ще довго не буде атавізмом суспільства. Щоправда, нині її важко знайти у первісному стані.  Тому Zmi.ck.ua пропонує свій варіант, в якому розкажемо, як можна правильно поскаржитись. Це такий собі путівник нашої Книги скарг. Розпочнемо із освіти і транспорту.

Переважну частину часу наші діти знаходься або у дитячих садочках, або навчаються у школах. Вчителі та вихователі приймають на себе відповідальність за збереження за здоров’я та життя наших дітей. І ми, батьки, мусимо їм довіряти, але й провіряти. Останнє часто сприймається педагогами як особиста образа.

Погодьтесь, хоча б раз у житті в житті батьків траплялись ситуації, коли вони були незадоволені роботою садочків та шкіл. Але не всі наважувались, навіть якщо добряче припече, написати скаргу.

Тут спрацьовує ганебний механізм самозбереження, а скоріше, збереження спокою власної дитини. Тому, перш ніж скаржитись, батьки сто разів все обміркують — як не нашкодити власному чаду.

Між іншим, наприклад, у департаменті освіти та гуманітарної політики черкаського міськвиконкому стверджують, що написати скаргу на школу або якійсь освітній заклад можна у будь-який час. Головний чинник — скарг не може бути анонімною, якщо той , хто скаржиться бажає якогось покарання винних.

На що скаржаться батьки ?

Коли, наприклад, вчителя надають неякісні послуги, принижують учнів, дозволяють собі грубі вислови, навіть коли розмовляють із батьками, коли класний керівник перегинає палку, коли дитині роблять щеплення без  попереднього повідомлення, коли заклад потребує ремонту або погано опалюється, внаслідок чого діти часто хворіють простудними захворюваннями.

Перш за все, пишуть скарги директору( завідувачу) навчального закладу. Якщо той не реагує належним чином та покриває дії підлеглих, тоді скаржаться до органу вищого управління на бездіяльність керівника школи або садочка — у департамент освіти та гуманітарної політики. До речі, відповідь директора на скаргу потрібно чекати протягом місяця.

Які скарги “працюють найкраще ?

Найкращої реакції слід чекати коли скарга була написана колективно ( від групи батьків). У такому випадку можна сподіватись на позитивне вирішення питання у бік заявника.

Що робити, якщо не реагує департамент?

Тоді радимо звернутись у відділ звернень департаменту управління та юридичного забезпечення за адресою: Черкаси, вул. Байди Вишневецького 36, каб 106. У Черкасах також запроваджено систему онлайн-скарг. Зробити це не важко через сайт Черкаської міської ради — www. rada.cherkassy.ua Увага, такі скарги оформлюються у форматі анкети, яку слід заповнити ретельно і виключно усі поля.

Вища — остання інстанція

Поскаржитись можна і до вищої інстанції — управління освіти та науки Черкаської обласної адміністрації. Або через інтернет в “електронну вітальню” за посиланням : guon.at.ua.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

У зверненні необхідно обов’язково вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Коли скаргу може бути відхилено?

Коли порушене у зверненні питання не належить до компетенції управління освіти і науки обласної державної адміністрації; не вказані дані, які обов’язкові для заповнення картки заявника; у тексті звернення не викладено суті порушеного питання; містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.

Якщо заявник бажає отримати офіційну відповідь на звернення, він має надіслати листа у письмовій формі за адресою: вул. Бидгощська 38/1, м. Черкаси, 18003.

Поскаржитись на незадовільну роботу міського транспорту можна через відповідний відділ звернень громадян, який приймає письмові скарги у каб 106 приміщення Черкаського міськвиконкому. Начальник транспортного відділу міськвиконкому Віталій Москаленко радить користуватись он-лайн зверненнями на сайті міської ради. Він стверджує , що такі звернення розглядаються швидше ніж просто письмові.

Якщо питання дуже важливе громадянин може зателефонувати за номером 36-01-72. Обов’язково потрібно вказати дату порушення, номерний державний знак транспортного засобу та номер маршруту та стисло пояснити суть скарги.

Якщо питання стосується незадоволенням роботи та надання послуг на приміському та міжміському транспорті, то тут громадянин має звернутись до Черкаського райвиконкому ( якщо мова йде про приміський авторанспорт) за адресою: м.Черкаси, вул. В’ячеслава Чорновола 157. При райвиконкомі також діє „гаряча лінія“ за номером — 64-02-81. Працює вона с 8 години ранку до 17.15 вечора з вихідними у суботу та неділю. Можна надіслати скаргу за електронною адресою : сherkaskarda@ ukr.net.

Безпеку перевезень на міжміському транспорті ( автобуси та маршрутки) нині контролює таке відомство, як “Укртрансбезпека”. У Черкасах управління “Укртрансбезпеки” знаходиться за адресою вул. Хрещатик, 223. Поскаржитись на недобросовісного перевізника можна і до вищої інстанції цього відомства. Наприклад,у антикорупційне управління “Укртрансбезпеки“”зокрема, у відділ перевірок та розгляду скарг — ( 044) 351-44-68.

Далі буде...

Теги: транспорт, освіта, послуги, скарги
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Наші новини
в соцмережах
Loading...
Loading...

Останні новини

25 липня 2017
20:40
Face of the day- Юлія Предвічна
19:30
Черкащанин колекціонує цеглу (ВІДЕО)
18:32
У Черкаській області сталася ДТП із постраждалими
17:40
Від злого ока: черкасці захищають себе оберегами й талісманами
16:25
ТОП-5 незвичайних туристичних куточків Черкащини, в яких варто побувати
15:57
На Черкащині оголосили надзвичайну пожежну небезпеку
15:38
В ОДА запевняють, що міст через Дніпро ремонтують вже більше працівників підрядника
15:12
На Черкащині виявили нові спалахи африканської чуми
14:47
У Черкасах та області оголосили штормове попередження
14:33
На Черкащині місцеве підприємство на 10 гектарах землі влаштувало стихійне звалище (ВІДЕО)
13:54
У Черкасах відбулось вже четверте "Місто професій"
13:33
У Смілі водій іномарки збив пішохода
12:55
У Черкасах створили петицію проти куріння на зупинках
12:30
Черкаська спортсменка виборола "золото" на чемпіонаті Європи зі стрільби
12:17
"Мені вчора охорону пропонували", - міський голова Черкас про небезпечний "сюрприз"
11:52
Українці мають змогу дешево та красиво відпочити у Черкаській області (ВІДЕО)
11:33
Все для комфорту: в черкаському парку оновили місточок (ФОТО)
11:21
У Черкасах перекриють рух на декількох вулицях
10:40
У Черкасах викрили масштабний цех з виробництва алкоголю
10:22
Офіційно. Стало відомо, де у Черкасах можна буде придбати кавунів
10:11
Черкащанам пояснили, чому охоронна сигналізація - це важливо*
09:59
У Черкасах нагородили волейболістку за успіх в Євролізі
09:47
У Черкасах судитимуть екс-посадовця ОДА