Енергетики у центрі Черкас відкрили новий центр обслуговування споживачів (ФОТО)
Реклама
Сучасний сервіс та кваліфікований персонал для консультацій. У Черкасах у приміщенні колишнього черкаського РЕМу (за адресою Благовісна, 166) відкрили новий центр обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут".
"Ця компанія була створена відповідно до закону України "Про ринок електричної енергії”, адже із 1 січня 2019 року послуги з розподілу та постачання електроенергії споживачам в Україні, в тому числі в Черкаській області, надаватимуть дві різні компанії. ПАТ “Черкасиобленерго” буде здійснювати розподіл , а от постачати електроенергію у домівки черкащан буде саме ТОВ "Черкасиенергозбут". Відповідно до чинного законодавства, обленерго по всій Україні із 1 січня не матимуть права продавати електроенергію. Це було зроблено для того, аби демонополізувати ринок. Фактично зараз споживач зможе самостійно собі обирати постачальника електроенергії згідно чинних тарифів”, - відзначив голова правління ПАТ “Черкасиобленерго” Олег Самчук.
За словами заступника директора комерційного з енергозбуту ПАТ “Черкасиобленерго” Руслана Самойленка, у стислі терміни було докладено максимум зусиль, щоб споживачам було комфортно обслуговуватися, отримувати консультації та іншу інформацію щодо розрахунків за електричну енергію.
“У цьому центрі будуть обслуговувати не лише жителів Черкас, а й всієї Черкаської області. Там можна буде отримати рахунок за електроенергію, дізнатися інформацію про борги та інші нарахування. В разі потреби – залишити скаргу або заяву для ПАТ “Черкасиобленерго”. Відповідно представники ТОВ “Черкасиенергозбут” з нами зв’яжуться і передадуть потрібну інформацію”, - відзначив Руслан Самойленко.
Начальник центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут" Оксана Андрейко повідомила, що із 1 січня у платіжках черкащан будуть подані інші реквізити для оплати за електроенергію.
“Ми працюватимемо з 8 до 17 години, понеділок-п’ятниця. Наші фахівці завжди готові проконсультувати у разі виникнення будь-яких запитань. Головне завдання - це надавати якісні послуги із сучасними європейськими підходами щодо обслуговування населення”, - повідомила Оксана Андрейко.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter