Реклама
Реклама
18.04.19 17:04

Без довгих черг та збоїв: у "Черкасиобленерго" оновили кол-центр (ФОТО)


Реклама
Без довгих черг та збоїв: у

 

У ПАТ "Черкасиобленерго" на прохання споживачів суттєво покращили роботу кол-центру. Зокрема, оновили сервер, замінили апаратуру,  збільшили кількість операторів та покращили їм умови праці.

Про це стало відомо під час презентації оновленого кол-центру.

За словами директора служби інформаційних технологій Олексія Шевченка, у 2013 році попередній програмно-апаратний комплекс кол-центру коштував 100 тисяч доларів.

"Сервіс вимагав постійну закупівлю нових ліцензій для збільшення черг абонента, збільшення місця для запису аудіорозмов, для збереження інформації. Це дуже дорогий програмний продукт. Він застарілий і не витримував, тому були скарги. Абоненти просили покращити якість", - зазначив Олексій Шевченко.

За його словами, фахівці впровадили безкоштовну програмну платформу Asterisk.  Раніше одне місце оператора коштувало 1 тисяча доларів, наразі – 250 доларів. Нова система є максимально адаптованою і включає багато функцій.

На підприємстві запевняють, що зараз до кол-центру можуть одночасно зателефонувати близько 500 осіб.

"Таке навантаження можливе у разі стихійний явищ, як наприклад, на Водохреще у 2018 році, коли було знеструмлено багато районних центрів", - зазначив голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.

За словами Олексія Шевченка, у періоди передачі показників лічильника (три останні дні місяця та два дні наступного) кількість дзвінків сягає  300 у хвилину, тобто 5 дзвінків у секунду.

"Найважче у нашій роботі - це період, коли передають показники лічильника. Зараз все нормально, але зі старою програмою були збої, вона не завжди витримувала. Тепер сподіваємося, що  такого не буде", - зазначила оператор кол-центру Оксана Пугач.

Аби розвантажити систему, споживачам пропонують передати показники лічильника через особистий кабінет на сайті або через viber.

"Ми замінили музику, яка лунає, коли споживач очікує з’єднання з оператором на голосові повідомлення з інформацією про те, яким чином можна передати показники онлайн", - сказав Олексій Шевченко.

Як розповіла директор кол-центру "Черкасиобленерго" Наталія Негода, для уникнення черг абонентів на підприємстві збільшили штат операторів.

"Якщо раніше працювали 3-4 оператори, то зараз на зміні абонентів обслуговують 12 працівників. Кол-центр працює цілодобово, вночі дзвінки приймають два оператори", - розповіла Наталія Негода.

Для зручності абонентів до кол-центру можна звертатися за номерами трьох операторів: Lifecell, Київстар та MTC.

Директор кол-центру також розповіла за якими критеріями набирають працівників.

"Потрібна вища освіта, бажано технічна, електрична. Ті дівчата, які її не мали, вступили до навчального закладу і навчаються, щоб розумітися в питаннях енергетики", - сказала Наталія Негода.

Окрім нової телефонії, для працівників кол-центру створили комфортні умови роботи. Зокрема, обладнали кімнату відпочинку з диваном, мікрохвильовою піччю та холодильником.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#"Черкасиобленерго" #кол-центр #оператор

Останні новини

21 листопада 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
20:11
Енергетики оновили графіки відключення світла у Черкаській області
19:01
На Черкащині ще додали черги на відключення світла
18:00
Троє травмованих: у поліції повідомили подробиці ДТП на Уманщині
17:05
У "Новій якості" попередили черкащан про технічний збій
16:56
На Черкащині прогнозують небезпечні метеорологічні явища
16:11
На Калинопільщині попрощаються із загиблим сапером
15:47
У Черкасах на білбордах з'явилися постери із захисниками
15:18
Мокрий сніг та дощ: де на Черкащині найбільше випало опадів 
14:08
На Черкащині знову змінили графік відключення світла
13:58
У Шполі на кладовищі встановили камери після осквернення могил полеглих захисників 
13:44
На Уманщині в ДТП постраждали двоє осіб
12:51
У Черкасах підліток влаштував погоню на авто від поліцейських
12:39
Рибне господарство запрошує черкащан на роботу
11:58
У Черкасах юнак викрав у малолітньої дівчинки телефон та втік
11:37
У черкаській багатоповерхівці сталася пожежа: 7 осіб евакуювали 
10:33
Від ворожого удару в Одесі згинув поліцейський із Черкас
10:23
В одному із сіл Уманщини виявили нелегального мігранта із рф
09:49
На Чигиринщині засудили винуватця смертельної аварії
08:08
На Черкащині оновили графік відключень світла на 21 листопада
20 листопада 2024
20:02
У Черкасах довгожительку привітали зі 100-річчям
19:03
Енергетики оновили графік відключення електроенергії на Черкащині на 21 листопада
18:01
Жовтий рівень небезпеки: на Черкащині прогнозують опади