Черкащанам повідомили про новий вид шахрайств
Реклама
До КП "Черкасиводоканал" надходять звернення від споживачів про візити людей, які представляються працівниками нашого підприємства. Під приводом зняття показників квартирного водоміра, потрапляють до домівки споживача та переконують його змінити прилад обліку, який начебто вже непридатний до використання.
Про це повідомили у прес-службі КП "Черкасиводоканал".
За таку заміну, звісно, беруть чималі гроші і зникають.
У зв’язку з цим, ще раз нагадуємо, що працівники водоканалу під час виконання своїх обов’язків завжди ходять в блакитних жилетах з назвою та логотипом підприємства та із посвідченням. Крім того, про візит заздалегідь повідомляє диспетчер підприємства, який домовляється про точний час, який зручний споживачу.
Щоб випадково не впустити в свою домівку шахраїв, просимо обов’язково перевіряти наявність посвідчення працівника КП «Черкасиводоканал». У разі відсутності документа, який ідентифікує особу, ви маєте повне право не відчиняти двері.
Інформацію щодо візиту працівника водоканалу можна отримати за телефоном 38-46-38, або за мобільними телефонами які вказані у кожній квитанції на оплату за спожиті послуги водопостачання та водовідведення.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter