Головний лікар Черкас про вміння продавати себе
Реклама
"Як і обіцяв, продовжую цикл публікацій щодо реформи охорони здоров'я. У централізованому порядку департамент звернувся до закладів з вимогою підготувати інформацію про лікарів сімейної медицини та педіатрів.Занадто багато дзвінків, звернень та особистих розмов про те,як обрати сімейного лікаря і кого. Підготували.
Ще раз пересвідчився: реформа буде дієва, коли в головах людей, які повинні реалізовувати ці реформи, є системне бачення початку змін і кінцевої мети.
Декілька закладів віднеслись до підготовки інформації класично по-совковому: наксерили або сканували обличчя лікарів із офіційних документів. І навіть ті, які були у вигляді нових фото, зроблено за таким шаблоном, що "мама не горюй"! Такі " життєстверджуючі фото", що я особисто засумнівався в тому, чи готовий обрати такого лікаря. Звичайно, повернув на допрацювання. Ну, не вчать поки що в Україні з дитячого садочка, школи вмінню оцінити достойно себе і гідно презентувати.
Банальний принцип реформи: скільки пацієнтів набереш, стільки грошей і заробиш. Як же ж важко вичавлювати із себе кріпака, який ходить із виразом в очах, що він все і всім винен. От такі дрібниці реформи, і так щодня"
Олег Стадник,
директор департаменту охорони здоров'я Черкаської міськради
Допис на Facebook.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter