Кількість дзвінків до "Оперативної служби" в Черкасах збільшилась втричі
Реклама
За листопад 2022 року до "Оперативної служби" в Черкасах надійшло 9198 дзвінків.
Про це під час засідання сесії міської ради повідомила заступниця директора "Оперативної служби" Олена Захарченко.
За її словами, в аналогічний період 2021 року кількість дзвінків була 3813. Це майже втричі менше, ніж зараз.
За перший блекаут, який був у Черкасах, черговий оператор прийняв майже півтори тисячі дзвінків.
"Коли почались відключення електроенергії - збільшилася кількість дзвінків. Ми буфер між міською радою та населенням, ми відповідаємо на їхні дзвінки й відповідаємо на всі їхні запитання. У нас війна, тому у людей стало більше оперативних питань. Тому ми просимо збільшити чисельність служби", - сказала вона.
Зараз у службі є п’ять чергових осіб, якщо чисельність буде збільшена, то чергувати зможуть по дві особи.
У результаті сьогодні депутати підтримали проєкт рішення про збільшення штату працівників.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter