Наскільки безпечно їздити в черкаських автобусах?
Реклама
Ще недавно українські підприємці кричали про те, що різні контролюючі органи буквально “замордували їх перевірками”, “викручують руки” і не дають працювати. Справедливості заради варто сказати, що частково воно так і було. Тоді уряд пішов на безпрецедентний крок: оголосив мораторій на будь-які перевірки суб’єктів підприємницької діяльності, щоб вони могли спокійно працювати, пише Акцент.
Однак результат у багатьох випадках виявився прямо протилежним очікуваному: зачувши повну безконтрольність і безкарність, багато підприємців стали відверто халтурити і грубо порушувати вимоги нормативних актів, що регулюють їх роботу. Повною мірою це відноситься і до автотранспортним підприємствам, які займаються перевезенням пасажирів.
“Перевізники почали відкрито нехтувати профілактичною роботою щодо забезпечення безпеки перевезень. Це стало однією з причин, що в середньому по країні кількість ДТП зросла на 32-35% “, – зазначив начальник управління Укртрансінспекції у Черкаській області Євген Кімлик.
А після резонансних ДТП в Полтавській, Харківській областях, і в самому Києві, коли загинуло та травмувалося безліч людей, прем’єр-міністр Яценюк доручив відповідним міністерствам і обласним держадміністраціям провести необхідні заходи з метою оздоровлення ситуації на дорогах.
“Тому що показники безпеки серйозно погіршилися з часу введення мораторію на перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом”, – зазначив начальник управління промисловості та розвитку інфраструктури Черкаської ОДА Юрій Панченко.
У зв’язку з цим з 29 по 31 березня на підставі Окремого доручення Укртрансінспекції була перевірена діяльність 15 пасажирських автоперевізників області. Результати виявилися невтішними: чи не затягнуті гайки на колесах, “лисі” шини, підтікання масла і охолоджуючої рідини з двигунів, несправність гальмівної системи, поламані кнопки аварійного відкриття дверей, порожні вогнегасники… Всього під час перевірки пасажирських автобусів, які курсують дорогами Черкащини, виявлено близько півсотні грубих порушень. І є всі підстави вважати, що це лише “верхівка айсберга”.
“Автобуси експлуатуються аж до аварійного виходу з ладу, листи обліку ТО і ремонтів ведуться лише у деяких перевізників, – констатує Євген Кімлик. – Щоденні передрейсові і післярейсові медогляди водіїв у більшості випадків проводяться формально. Крім того, на багатьох підприємствах порушується режим роботи і відпочинку екіпажів автобусів. Приміром, на міських маршрутах в Черкасах водії працюють за кермом по 12-14 годин два-три дні поспіль”, – зазначив Євген Кімлик.
І попередив перевізників, що після зняття мораторію на перевірки до них застосовуватимуться жорсткі санкції, а в разі ДТП з вини підприємства буде розглядатися питання про його ліквідацію. У зв’язку з чим закликав підприємців добровільно усунути всі порушення в своїх організаціях.
“Цього року працівники ДАІ виявили понад сто порушень на дорогах, вчинені водіями автобусів, – поінформував начальник відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи та автомобільно-технічної інспекції Управління ДАІ Сергій Голуб. – З них три факти – керування транспортним засобом у стані сп’яніння. Оскільки нині накладено мораторій на перевірки, то вся відповідальність за це лягає на перевізників, які зобов’язані працювати з водіями, дивитися за ними. Адже від них залежить життя і здоров’я безлічі людей”.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter