"Не критикує 1505 тільки той, хто не живе в Черкасах": мер про оперативну службу
Реклама
У Черкаській міській раді дискутували щодо якості роботи оперативної служби 1505.
Так, як зазначив міський голова Анатолій Бондаренко, якість роботи служби бажає кращого.
"Не критикує 1505 тільки той, хто не живе в Черкасах. Можливо більше людей треба, чи більше телефонів, чи більше бажання", - сказав Бондаренко.
Заступник мера Ігор Коломоєць нагадав про ситуацію з Першою міською гімназією, де стався розлив ртуті. За його словами, заступник директора гімназії звернулася до оперативної служби, там їй сказали телефонувати до служби 101.
"Відповідно до інструкції дзвінок треба було прийняти й оповістити про ситуацію директора департаменту освіти, подзвонити куратору освіти", - сказав Коломоєць.
Натомість представник відділу "Оперативна служба 1505" Сергій Маліщук повідомив, що посадова особа не представилася. Звернення обслуговувалося 42 секунди.
"Розмовляти немає коли. Запитання має ставити фахівець 101. Головна рекомендація - дзвонити 101", - сказав Маліщук.
За словами заступника міського голови Людмили Бордунос, яка розбиралася у ситуації, саме заступник директора гімназії мала повідомити своє керівництво про подію.
"Дуже важко з персоналом по кількості. У вечірній час одна людина дзвінки приймає на все місто. Що ж ми хочемо? Те що в ДСНС повідомили, що особа представилася, то це вже вони пізніше дізналися. Особа не представилася. Є інструкція, затверджений чітко погоджений план дій. Вони дзвінок приймають телефонують ДСНС і на цьому свою роботу закінчубть. Далі вже ДСНС всі інші служби повідомляє: медицину, санепідемстанцію тощо", - сказала Бордунос.
Ігор Коломоєць обурився, що в оперативній службі не поцікавилися ситуацією в Першій гімназії, одразу переадресувавши заявника.
"Якщо навіть не представилася, не треба перезвонити і запитати що сталося? Дізнатися чи дійсно така ситація в гімназії, Телефон засвітився? То хай перезвонять дізнаються", - зазначив Коломоєць.
Окрім цього, заступник мера обурився тим, що до оперативноі служби не додзвонитися.
"24 числа стався порив у будинку по Нарбутівській 200. Секретар КСН "Дніпровський" і я дзвонили в службу. Особисто я 15 раз дзвонив - ніякого реагування, не рахую скільки разів секретар телефонував. Натомість працівники КП "Черкаситеплокомуненерго" приїхали оперативно повністю ліквідували. В службі 1505 з 21.00 до 22.00 просто не брали трубку, телефонували і на мобільний, і на стаціонарний", - розповів Коломоєць.
Заступник міського голови Юрій Ботнар повідомив про плани протягом 2019 року запровадити разом із електронним обіг документів онлайн карту з проблемами.
"Завдяки цій системі людина зможе поскаржитися на опалення, вивіз сміття, гарячої чи холодної води, електропостачання, освітлення неприбраних рекламних конструкцій, на незаконні МАФм. Також буде видно виконання і виконавця аж до прізвища. Це полегшить роботу відділу оперативної служби", - сказав Ботнар.
Натомість керівник КП "Черкаситеплокомуненерго" Павло Карась переконаний, що усі жителі мають знати номера служби 1505 і всі звернення мають йти через цю службу. До комунальних підприємств, за його словами, часом важко додзвонитися у разі аварійних ситуацій.
"Потрібно укласти угоду з кол-центром. Одна людина не може увечері працювати. Має бути чіткий алгоритм дій. Переключати на центр соціальних служб, а не надавати психологічну допомогу, заспокоювати. Щодо нахабсива - ні разу не стикався. Коли ти нормально говориш, не кричиш "Караул, залило!" і кидать трубки. Ну ви ж знаєте наших вчителів? Їх треба вчити. Особливо керівників. Треба представитися обов'язково. Якщо людина не представляється - не приймати дзвінки, окрім надзвичайних подій, звичайно. Треба реформувати службу, а не додати три людини. Інформування через смс можна запровадити без проблем. Наприклад, через аварію зникла електрика. Оператор може розіслати смс усім, хто в цьому районі проживає", - висловив власне бачення вирішення проблеми Карась.
Маліщук, зі свого боку, зазначив, що повністю підтримує пропозиції Карася. Наразі населення, а його словами, інформують про проблеми на своїх ресурсах.
Довідка: як зазначено на сайті міської ради, оперативна служба 1505 має повідомляти інформацію про стан газо-, водо-, електро- та теплопостачання в місті. До служби можна поскаржитися на неякісне надання послуг комунальними підприємствами, надати пропозицію щодо роботи міської влади та комунальних підприємств, а також повідомити про аварійній та надзвичайні ситуації в місті.
Телефони оперативної служби: 1505 (зі стаціонарного), (050) 464 60 60, (068) 791 70 67, (073) 700 15 05 – з мобільного.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter