До Черкас вчити владу реформам приїхали грузини
Реклама
Експерти грузинської компанії "Центр реформ" Георгій Корахашвілі та Зураб Котарія завітали до Черкас, щоб розповіти керівництва Черкаської міської ради про досвід Грузії у сфері громадського транспорту та надання населенню адміністративних послуг.
ЧИТАЙТЕ: Дружба та співпраця: делегації з Китаю у Черкасах провели екскурсію (ФОТО)
Про це інформує прес-служба міськради.
Під час презентації присутні, зокрема, детально зупинились на особливостях роботи інформаційної системи громадського транспорту у Тбілісі.
Зураб Котарія повідомив, що у них абсолютно всі етапи – від моніторингу стану транспортного засобу та водія, дорожнього покриття до ситуації на шляху, дотримання інтервалу руху та оплати пасажирів – автоматизовані.
Усі дані подаються в єдину систему та в режимі онлайн відстежуються на моніторах фахівцями інформаційного центру.
На вулицях Тбілісі розміщено більше п’яти тисяч відеокамер та понад п’ятисот інформаційних моніторів на автобусних зупинках, через які у режимі реального часу подається актуальна інформація щодо руху громадського транспорту та ситуації на дорогах. Це дуже зручно як для місцевих жителів, так і для приїжджих, котрі можуть швидко визначити своє місцеперебування та подальший маршрут.
Істотно відрізняється у Грузії і система оплати проїзду у громадському транспорті. Там, зокрема, купуються не послуги з перевезення у якомусь конкретному автобусі, а час. Тобто, це може бути година, 20 хвилин, чи, приміром, день, впродовж яких пасажир може скористатись кількома автобусами, пред’явивши усе той же квиток.
Крім цього, як наголосив Георгій Корахашвілі, у громадському транспорті Тбілісі взагалі немає готівкового розрахунку. Натомість у кожному автобусі встановлено скануючий пристрій, за допомогою якого фіксується факт оплати проїзду. Пасажири замість традиційних паперових квитків користуються спеціальними пластиковими картками з вмонтованим чіпом, де міститься інформація про час проїзду. До речі, аналогічні картки мають пільговики. Тож їм для безкоштовного проїзду не доводиться пред’являти власні посвідчення.
Цікаво також, що у Тбілісі усі послуги з громадських перевезень у місті надає лише одне транспортне підприємство, з яким міська влада укладає договір на перевезення пасажирів, виходячи з кілометражу проїзду. Тобто у водіїв немає необхідності займатись перегонами на дорогах, як це нерідко можна побачити на наших шляхах.
Також міський голова зауважив, що для Черкас будуть корисними поради експертів з «Центру реформ» щодо удосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг, який свого часу зводився за аналогом до грузинського Будинку юстиції.
У зв’язку з розширенням переліку адміністративних функцій, які держава передала до повноважень органів місцевого самоврядування, істотно зросла кількість відвідувачів ЦНАПу, що відповідним чином позначилось на якості обслуговування.
Для більш детального ознайомлення з ситуацією, яка склалась у місті в сфері надання адміністративних послуг гості з Грузії відвідали приміщення ЦНАПу та поспілкувались з його працівниками.
Окреслюючи враження від побаченого, Георгій Корахашвілі та Зураб Котарія зійшлись у думці, що нинішня міська влада Черкас націлена на впровадження реформ та покращення умов для жителів. Адже ініціатива щодо запрошення грузинських експертів була саме з Черкас. Що ж до конкретної реалізації грузинського досвіду гості повідомили, що цьому має передувати ретельний збір і аналіз інформації, на які знадобиться близько місяця.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter