Оновлений центр обслуговування населення запрацював у черкаському водоканалі
Реклама
У приміщенні комунального підприємства «Черкасиводоканал» сьогодні відкрили оновлений центр обслуговування населення.
Про це інформує прес-служба Черкаської міської ради.
Директор підприємства Сергій Овчаренко розповів, що жителі Черкас можуть звертатися в центр з будь-яких питань, які стосуються чи то нарахування плати за послуги водопостачання та водовідведення, чи то пільг і субсидій.
Для зручності жителів Черкас в одному приміщенні облаштували кол-центр (що в телефонному режимі приймає показники лічильників) та каси підприємства, що дозволить, у разі потреби, сплатити за отримані послуги на місці. До слова, щодня абонентний відділ КП обслуговує, щонайменше, сотню громадян. Інколи їхня кількість може зрости й до півтори тисячі.
Працюватиме оновлений ентр із понеділка до п’ятниці з 8:00 до 17:00. У суботу з 8:00 до 13:00.
Із роботою оновленого абонентного відділу ознайомився міський голова Черкас Анатолій Бондаренко та його перший заступник Станіслав Овчаренко. Очільник міста висловив сподівання, що завдяки такому крокові співпраця з черкасцями, які користуються послугами водоканалу, вийде на якісно новий рівень.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter