Скільки нових тролейбусів чекати жителям Черкас
Реклама
У Черкасах замість 10 тролейбусів у лізинг придбають 1 одиницю техніки через аукціон.
Про це під час прес-конференції повідомив директор КП "Черкасиелектротранс" Петро Кучер.
Зазначимо, що КП "Черкасиелектротранс" мають борг перед Пенсійним фондом у розмірі близько 3 млн грн.
Тож Черкаська міська рада внесла зміни до бюджету, виділивши 10 млн грн не на лізинг, а на закупку техніки на цю суму.
За словами Петра Кучера, 10 млн грн не вистачить, щоб придбати два тролейбуси. Односекційний тролейбус "Богдан" коштує більше 5,65 млн грн, двосекційний - близько 8 млн. Тож було вирішено придбати через тендер один двосекційний тролейбус, який також є затребуваним.
Білоруський "АКСМ 321"
Як розповів директор комунального підприємства, в "Черкасиелектротранс" тролейбуси нові двох моделей - або "Богдан Т70117" (на 105 пасажирських місць) або білоруського виробника "АКСМ 321" ("Белкоммунмаш" на 97 пасажирських місць).
"Ми, звичайно, хочемо тролейбус українського виробника "Богдан", який найбільш задовольняє потреби і на якому розуміються інженери. Але на тендер можуть заходити будь-які українські виробники", - сказав Петро Кучер.
Український "Богдан Т70117"
"Через їхній технічний стан тролейбуси не витримують 8 годин роботи. 90% техніки "сходить" з лінії. Тобто можуть тричі з'їхати за день. Замість них випускаємо інші. 68-70 тролейбусів у нас щоденно задіяні, щоб забезпечити програму", - сказав Петро Кучер.
За його словами, старі тролейбуси "тягнуть" значно більше коштів (на матеріали та електроенергію). Вартість проїзду одного кілометру нового тролейьусу - 2,92 грн, тоді як старого - 5,92 грн.
"За цю різницю коштів, які йдуть на старі та нові тролейбуси, ми рахували, можна було б купити півтора тролейбуса", - зауважив Кучер.
Старі тролейбуси, які не виходять на лінію
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter