У Черкасах проходить відбір працівників call-центру поліції
Реклама
Кандидатів тестують на рівень інтелекту, комунікабельності та вміння співчувати.
П’ята частина бажаючих не пройшла тестування. Загалом, кандидати на посаду працівника call-центру черкаської поліції проходили ще й співбесіду та тренінг.
Про це повідомляє СК ГУНП в Черкаській області.
На спеціальну «профпридатність» кандидатів перевіряють психологи служби психологічного забезпечення ГУНП в Черкаській області. Майбутній працівник має бути розумним, вміти співчувати та знайти спільну мову. А також – дисциплінованим і мати високий рівень вольового розвитку. Відбір не пройшли претенденти, які отримали негативну оцінку психологічних якостей.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter