У "Черкасиелектротранс" повідомили, чи можна подовжити маршрут тролейбусів №10 до "Літака"
Реклама
У Черкасах містяни просять подовжити тролейбусний маршрут №10 до "Літака". З таким проханням на сайті міської ради було зареєстровано дві петиції. У КП "Черкасиелектротранс" розповіли, чи можливо це зробити.
Нагадаємо, першу петицію міська рада вже розглянула. Депутати відмовили містянам, аргументуючи це тим, що для подовження тролейбусного маршруту № 10 по вул. 30-річчя Перемоги до вул. Смілянської наразі немає виробничих можливостей.
"За наявності контактної мережі на означеній ділянці має місце відсутність тягової підстанції для руху тролейбуса в районі вулиці 30-річчя Перемоги та перехрестя з вул. Смілянською, у зв’язку із чим продовження маршруту тролейбуса N 10 виконати неможливо", - пояснили в міській раді.
Втім, у соцмережах містяни обурилися, адже бачили, що тролейбуси проїжджають там, коли прямують до тролейбусного парку.
Директор "Черкасиелектротранс" Петро Кучер під час прес-конференції пояснив, що через відсутність тягової підстанції тролейбуси хоч і можуть там проїжджати, але тільки з великим інтервалом руху.
"З інтервалом 5-7 хвилин без відновлення тягової підстанції - немає технічної можливості. Сьогодні у нас з таким інтервалом рухаються тролейбуси за маршрут №10", - зазначив Кучер.
Він також повідомив, що розрахунки для відновлення підстанції вже були надані в управління транспорту та на розгляд депутатам. Але на сьогодні на відновлення тягової підстанції коштів не передбачено.
Окрім цього, Кучер зауважив, що водії мають відпочивати на кінцевій зупинці, на "Літаку" цього робити не можна.
"У петиції запропоновано розвертатися на кругу. Зрозумійте правильно – у нас за кермом не роботи, а водії. Водію на кінцевій потрібно дати відпочити, щоб далі працювати. Такої можливості технічної там немає – зупинитися. Ні за кругом, ніде, там розв’язка не дозволяє. Робити оборотний рейс і відпочивати тільки на річному вокзалі не кожен водій це витримає. Та і норми забороняють мати такі довгі рейси без відпочинку", - сказав Петро Кучер.
Директор комунального підприємства відзначив, що існує варіант створення нового маршруту, але такого замовлення немає.
"Тобто треба створювати новий маршрут, але інтервал буде не менше 30 хв. Можливо, припустимо, від вулиці Олени Теліги до депо створювати маршрут. Але з інтервалом не менше 30 хв, що не задовольнить саму ж громаду", - зазначив Кучер.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter