У черкаському РЕМі пояснили, коли споживачі отримають правильні рахунки
Реклама
Реклама
ПАТ "Черкасиобленерго" лише нещодавно відновило роботу після страйку, тож споживачі запізно отримали платіжні документи, а дехто ще й з помилками, як от черкащанин Олександр Шишкін.
Чоловік бідкається через фіктивний борг, який надрукували у його платіжці, інформує Антена.
В міському РЕМі пояснюють, що приводів для хвилювання немає. Наразі контролери енергозбуту зібрали показники лічильників, до 10 липня будуть сформовані рахунки і незабаром доставлені споживачам.
Прогресивні споживачі можуть також передати показники лічильників на сайті "Черкасиобленерго" у розділі "Зворотній зв'язок".
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter