У миному році Оперативна служба Черкас прийняла понад 55 тисяч дзвінків
Понад 55 з половиною тисяс дзвінків прийняла Оперативна служба Черкаської міської ради в 2022 році.
Про це повідомляє пресслужба ЧМР.
Це на 12 тисяч більше, ніж позаминулого року. Люди звертаються з найрізноманітнішими проблемами: вимкнення електроенергії, робота житлово-комунального господарства, благоустрій міста, шукають консультації різних фахівців із соціальних, психологічних і навіть особистих питань.
"У середньому відповідальні чергові отримують до 500 дзвінків за добу, – розповідає заступниця начальника відділу "Оперативна служба" Олена Захарченко. – Однак, бувають дні, коли відповідальні чергові нашої служби отримують до 3 000 дзвінків за добу. Зокрема, під час аварійних перебоях зі світлом, тепло- та водопостачанням, спричинених атаками російських ракет на об’єкти критичної інфраструктури України".
Зв’язатися з оперативною службою можна за номерами: зі стаціонарного телефона – 1505, з мобільного – 067 61 07 505, 063 20 72 605, 050 464 60 60 (на цьому номері є Viber).
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter