У роботі особистого кабінету ПАТ "Черкасиобленерго" відбулися зміни
Реклама
У зв'язку з реформою ринку електричної енергії, яка вступила в дію з 1 січня 2019 року, у роботі особистого кабінету ПАТ "Черкасиобленерго" відбулися деякі зміни. Нагадуємо, з початку поточного року ПАТ "Черкасиобленерго" надає послуги лише з розподілу електричної енергії, а постачає електроенергію споживачам ТОВ "Черкасиенергозбут".
Тому з 1 січня 2019 року в особистому кабінеті споживач може отримати лише ту інформацію, яка стосується виключно розподілу електроенергії, зокрема:
1. Кількість спожитих кВт/год за місяць.
2. Історію зняття показів лічильника:
- дата зняття;
- безпосередньо покази лічильника;
- ким були зняті покази.
3. Історію розрахунків за спожиту електроенергію (але тільки до 1 січня 2019 року, оскільки з початку поточного року цим займається ТОВ "Черкасиенергозбут").
4. Пільги та субсидії, які було нараховано споживачу до 1 січня 2019 року.
5. Тариф на електроенергію, який діє для побутового споживача станом на сьогодні.
6. Форму, у якій можна передавати покази лічильника.
Усю інформацію, яка стосується нарахувань за спожиту електроенергію, пільги, субсидії та розрахунки Ви можете дізнатися в ТОВ "Черкасиенергозбут" за телефонами: (0472) 31-88-13, (0472) 31-65-74.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter