Власники "Москвичів" з усієї України з’їхалися до Черкас на зустріч автолюбителів (ФОТО)
Реклама
Днями в Черкасах відбулася сьома Всеукраїнська зустріч автоклубу "Москвич", в якій взяло участь близько 40 автомобілістів.
Про це інформує "Gazeta.ua".
6 серпня О 10.00 колона "Москвичів" вишикувалася в центрі міста напроти обласної адміністрації, що на Соборній площі. Представлені моделі – 2140, 412, 2141, 403, "святогори". На деяких встановлені голубі прапори із написом "Український авто клуб Москвич", на помаранчевому - білий Харківського клубу.
"На зустріч мають прибути близько 80 учасників клубу з Києва, Одеси, Харкова, Сумської та інших областей. Але машин буде менше, в когось на ремонті, хтось ставить потужніше обладнання. Та й дорбиратися дорого, в кого машина працює на бензині. В Черкасах це вже друга зустріч. Найпершу проводили в Кременчуку. Потім там була ще одна зустріч. З'їжджалися в Харків, Запоріжжя і Дніпропетровськ", - каже організатор черкасець Олександр Кучай.
Перехожі роздивляються майже кожну машину. Чоловіки більше цікавляться "начинкою" під капотом і потужністю мотора. Жінки заглядають салону. На початку стоїть "Москвич-2141", двері якого відкриваються вверх.
"Ух ти, оце круть! Я такого ще не бачив. Чи й собі купити якусь машину та переробити?" – звертається до дружини черкасець 47-річний Володимир Демченко, розглядаючи двері автівки.
Машина належить Володимиру Водянику з Черкас.
"Така конструкція дверей називається "Ламбо". Механізм розробляв сам, деталі по моїх кресленнях виточував знайомий токар. Коли встановлював на машину, підгонив вручну, якщо щось не підходило. Весь тюнінг на машині з металу, пластика немає ніде. На весь метал витратив не більше тисячі гривень. "Москвича" купив 2 роки тому. До того 8 років їздив таким же, але під час ожеледиці розбив кузов. Знайшов інший на "розборці". Тепер залишилося ще закінчити шпаклювати і пофарбувати. Продавати машину не збираюся. І дружина проти", - каже Володимир.
Посеред ряду машин стоїть голубий з білим капотом "Москвич-403". Це експортний варіант, який в Союзі випускали з грудня 1962 року по червень 1965 року. За цей період виготовили близько 106 тисяч таких машин.
"Ничего себе, прикинь, он ещё и ездит. Вот это улёт!", - висловлює свої враження про найстарішу модель москича чоловік, років 30.
До машини підходить власник Юрій Торба з Черкас. На прохання чоловіків відкриває капот.
"Двигун замінив, поставив від 412 москвича. Карбюратор тут від таврії, це вже третій, бо вони швидко виходять з ладу. Замінив високовольтні дроти, перечистив і перемив деталі. Від восьмьорки стоїть безконтактна система запалювання. В салоні встановив магнітолу. Буквально місяць тому поставив на капоті дзеркала. В них не дуже зручно бачити ззаду дорогу, але так випускали в оригіналі. Кузов залишив в оригіналі. Ця модель москвича дуже рідкісна. Я шукав протягом трьох років. Давав оголошення в газетах. Пропонували кілька варіантів, в 2007 році знайшов саме такий, як хотів", - розповідає Юрій.
Між машинами ходить чоловік у жовтій футболці, на якій червоними літерами написано "Клуб Москвич г.Ахтырка Храпач Саша".
"Нас із Охтирки приїхало восьмеро учасників автоклубу. Приперли сюди двома москвичами. Тільки друзі. Любовниця в Черкаси відпустила "льогко". Виїхали в час ночі, а в пів шостого ранку були на місці. Я своїм синеньким 41-м красавчиком. Обладнав його мотором від "Рено", інжектором, працює на газу. Красота. Вижимає 200 км. Тут теж бачу, в пацанів серйозні машини, тюнінговані", - сміється Олександр Храпач.
Киянин Вадим Демашкань прибув на "Москвичі-2141", так званому "святогорі". Це теж експортний варіант, який має кузов "хетчбек". Випускався в 1998-2001 роках. Хоч коли конвеєр зупинили, автівки ще якийсь період комплектували із залишків запчастин.
"Моя була випущена в 1999 році. Колись належала Обухівській фабриці, яка виробляє туалетний папір. Машину списали, водій відкупив її за гривні. Не знаю, в яку суму її оцінили. Але мені продавав за долари. Я заплатив тоді 3,5 тисячі. Це було досить не дешево. Але я шукав саме такого москвича, бо вже мав таку машину. Хотів, щоб була в запасі. Якщо одна поламається, то можна їхати іншою. "Москвич" достатньо зручний для поїздок на довгі відстані. Їздили сім'єю на море, ще до анексії Криму, без проблем мотається в Одесу. В Черкаси зі мною приїхала дружина і наші малі донечки Ксенія і Юлія", - говорить Вадим.
Червоний "Москвич" черкасця Євгена Комишного виділяється білим дахом. На його фоні фотографується молоде подружжя. В черзі стоять ще кілька людей.
"Москвича купив в 2014 році для себе, щоб не залежати від батьків. В них була своя машина. Перший раз поїхав нею в село і застукав мотор. Ремонтувати почав сам, коли приходив з роботи додому. Допомагав батько. Через два місяці зробили. Поміняв коробку передач від жигулів, вісь і редуктор. Колір побачив в інтернеті. Фарбували на станції техобслуговування. Через три місяці отримав те, що хотів", - говорить Євген.
Сергій Василенко із міста Кам'янське, колишнього Дніпродзерджинська, приїхав на зустріч "Москвичам-2140" 1976 року випуску. Разом з ним прибули дружина Вікторія і дочка Єлизавета.
"Виїхали в пів шостого ранку, через чотири години були в Черкасах. Машину купив через знайомих в одного діда. Йому син віддав іномарку. Я заплатив 300 доларів. Вся була в дірках. На ремонт, сварку і фарбу вклав ще 600. Вирішили з дружиною, якщо купимо другу машину, то цю все одно не продаватимемо. Вже прикипіли. Машина з характером. Інколи буває балувана, але якщо відчуває догляд, то не вибаглива. Три роки тому цією машиною був на зустрічі в Запоріжжі. Захотілося і в Черкаси приїхати", - каже Сергій.
Опісля колона "Москвичыв" проїхала містом на територію аеропорту. Учасники змагалися в слаломі – гонках на час між конусами і поворотами на 180 градусів. А також в подвійному змаганні на швидкість. В обох конкурсах переміг харків'янин Сергій Папушин на оранжевому "Москвичі-412".
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter