Черкащани другий тиждень не можуть сплатити за спожитий газ
Реклама
Ажіотаж серед абонентів ПАТ «Черкасигаз» триває другий тиждень. Добросовісні клієнти цього підприємства-монополіста не можуть оплатити за спожитий газ.
Ситуація ускладнюється тим, що практично неможливо передати в абонентський відділ дані про обсяги спожитого газу, інформують Вечірні Черкаси.
Як з’ясувалося, така ситуація у ці дні є типовою для всієї України. Причиною її виникнення стала зміна постачальної організації. Так, у Черкасах замість ПАТ «Черкасигаз» відтепер його постачатиме населенню ТОВ «Черкасигаз Збут».
Фактично, це одне й те саме підприємство, що донедавна поєднувалося в собі функції і транспортної, і постачальної організації. Відповідно до урядових змін, ці функції мають бути розділені. В результаті почалася масова реєстрація нових юридичних осіб (як правило, ці організації мають ту саму назву, але з приставкою «Збут») з передачею їм на обслуговування усієї клієнтської бази.
Ані на ціну газу, ані на якість його постачання споживачам зміни не впливають. Проте тимчасовий головний біль черкащани таки отримали, адже вони досі не можуть заплатити за вже спожитий газ. Так, наприклад, черкасці цього місяця не отримали звичних квитанцій на оплату газу, відтак їм ні з чим іти до банків. Крім того, неможливо оплатити послуги через термінали самообслуговування — система просто не дає можливості ввести суму до сплати. Телефони ж абонентського відділу, за якими городяни зазвичай передають дані про обсяги спожитого газу, постійно зайняті. Утім, керівництво ПАТ «Черкасигаз», не бачить нічого надзвичайного у цій ситуації.
— Відповідно до договору, укладеного із кожним споживачем газу, споживачі повинні надавати інформацію про обсяг спожитого газу та сплачувати за його споживання. Платіжки розносити – це не наша функція. Вона договором не передбачена. Але до кінця місяця ми обов’язково рознесемо платіжки. І все буде, як було. Це пов’язано із розподілом функцій між «Черкасигаз» та «Черкасигаз Збут», який здійснено, відповідно до змін у законодавстві щодо розподілу функцій транспортних та постачальних компаній, - розповідає в.о. директора ПАТ «Черкасигаз» Сергій Буян.
Натомість в абонентському відділі ПАТ «Черкасигаз» або не відають про плани керівництва компанії, або навпаки. Там заявили, що квитанції на сплату спожитого газу абоненти отримають лише у вересні й одразу за два місяці. Причому, причину такого збою усім допитливим пояснюють зміною банківських реквізитів через появу іншої постачальної організації.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter