Бій паперам: у “Черкасиобленерго” запровадили сучасний підхід для обробки інформації юридичних споживачів
Реклама
В ногу із часом для зручності своїх клієнтів. У ПАТ “Черкасиобленерго” запровадили особистий електронний кабінет для юридичних осіб, щоб зробити користування своїми послугами ще зручнішими для абонентів.
Про це на прес-конференції повідомив директор із інформаційних технологій та зв’язку ПАТ "Черкасиобленерго" Олексій Шевченко.
За його словами, юридичні особи матимуть можливість скористатися таким сервісом після підписання додаткової одноразової угоди із відповідним РЕМом та отримання унікального ключа особового рахунку.
“Цей сервіс ми запроваджуємо спільно із ПриватБанком. І з 16 березня кожен юридичний споживач зможе скористатися такою послугою на сайті “Черкасиобленерго”. В особистому електронному кабінеті можна буде бачити не тільки договори, показники лічильники, також користувачі матимуть можливість згенерувати акти рахунків – фактично ті документи, які щомісячно вони приносили у нашу компанію у паперовому вигляді”, - зазначив Олексій Шевченко.
За словами комерційного директора ПАТ “Черкасиобленерго” Ігоря Дмитрієва, тепер юридичним споживачам непотрібно буде щомісячно відвідувати територіальні абонвідділи. Таким чином значно зменшиться документообіг. Такий підхід дасть можливість зменшити навантаження на працівників абонвідділів, а також дозволить економити час споживачам.
“Ми надаємо сервіс без паперів. Я сподіваюся, що він стане популярним серед населення. Він справді значно зекономить час як споживачам, так і нашому персоналу на обробку інформації. Всі документи матимуть електронний підпис, а тому матимуть таку ж юридичну силу, як і папери”, - зазначив Ігор Дмитрієв.
Також у ПАТ “Черкасиобленерго” акцентували на тому, що користувачі зможуть надавати свої побажання, аби зробити послугу ще зручнішою.
Нагадаємо, що подібний сервіс із жовтня 2017 року працює для побутових споживачів “Черкасиобленерго”. Наразі ним вже користуються вже 14 тисяч абонентів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter