Черкащанам повідомили, за яким графіком працює центр обслуговування споживачів ТЕЦ
Реклама
Реклама
У січні цього року центр проводить прийом за встановленим робочим графіком.
Про це повідомили у пресслужбі Черкаської ТЕЦ.
Прийом абонентів консультантами Центру здійснюється за таким розкладом:
понеділок - четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:20 год.);
п’ятниця – неприйомний день, робота з документами;
субота, неділя – вихідні дні.
Перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця є звітним періодом. У цей час фахівці Центру здійснюють формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Зателефонувати до Центру та отримати консультацію можливо:
- за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90;
- за номерами мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 82-01-847 / (050) 82-01-867; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.
Фахівці відповідають на телефонні звернення громадян з:
понеділка по четвер 08:00 – 17:00;
п’ятниця 08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні дні).
Під час повітряної тривоги прийом не проводиться.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter