Реклама
Реклама
06.03.19 16:15

Черкащани адаптувалися до енергетичної реформи


Реклама
Черкащани адаптувалися до енергетичної реформи

 

Вже другий місяць країна працює за новою Європейською моделлю ринку електроенергії. Споживачі отримують послуги від окремих компаній: оператора системи розподілу та постачальника електроенергії.

Про це інформує прес-служба ПАТ "Черкасиобленерго".

Ажіотаж навколо розділення компаній та їх функціонального навантаження, змін у реквізитах та особових рахунках, переплат чи боргів, практично зник. Фахівці Товариства намагалися у найкоротші строки знайти оптимальні рішення та не допустити зростання напруги серед населення.

"Найбільша кількість звернень від споживачів була наприкінці лютого, після того як черкащани отримали рахунки за спожиту в січні електроенергію від нового постачальника. Лише за тиждень працівники ІКЦ опрацювали більше 700 звернень. Наші фахівці проводили роз'яснювальну роботу, а також приймали письмові заяви щодо врегулювання питань переплати та направляли їх до відповідного РЕМ. На сьогодні ситуація стабілізувалася і ми працюємо в звичайному режимі", - розповіла начальник інформаційно-консультаційного центру ПАТ "Черкасиобленерго" Олена Проваторова.

З початку року, операторами кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" було прийнято більше 100 тисяч звернень. З них майже 30 000 стосувалися питань змін у реквізитах та особових рахунках, переплат, боргів чи субсидій.

"Більшість дзвінків, щодо роз'яснень, надходило від людей похилого віку. Молодь же здебільшого просто уточнювала чи правильно зрозуміла інформацію опубліковану на сайті Товариства або в засобах масової інформації. Ми надаємо вичерпні відповіді на питання споживачів. Детально роз’яснюємо алгоритм дій у конкретному випадку. А коли людина володіє інформацією, то точно знає на що потрібно звернути увагу при сплаті рахунку, куди і коли звернутися для врегулювання питань, як швидко і самостійно, за допомогою сучасних сервісів, передати покази лічильника. Дана комунікація дуже важлива, як для споживачів, так і для ефективної роботи Товариства", - повідомив інженер кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" Віталій Кузьменко.

ПАТ "Черкасиобленерго" докладає максимальних зусиль для того, щоб реформа ринку електричної енергії здійснювалася в максимально комфортний для споживачів спосіб та з дотриманням вимог чинного законодавства.

В разі виникнення будь-яких запитань звертайтеся до кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" за багатоканальними номерами телефонів (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57 чи мобільними номерами (050) 434-87-87, (067) 690-48-48 або до інформаційно-консультаційного центру ПАТ "Черкасиобленерго" за номерами телефонів (0472) 33-57-44, 37-44-90, 37-95-10.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#реформа #світло #Черкасиобленерго

Останні новини

22 листопада 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
20:03
Рушники черкаської майстрині представили у Марокко (ФОТО)
19:00
Храму на Уманщині передали рукописну ікону 19 століття
18:18
На Черкащині знищили 7 безпілотників: є пошкодження
18:00
Стало відомо графік відключення світла на Черкащині на 23 листопада
17:04
Британія визнала корупціонером власника черкаського "Азоту" Фірташа та запровадила проти нього санкції
16:18
На Уманщині внаслідок автотрощі загинули дві людини, ще одна - постраждала
16:09
Черкащан запрошують написати повідомлення для капсули часу
15:46
У Черкасах сталася аварія
15:29
Житель Уманщини, який ухилявся від сплати аліментів, отримав новий вирок
14:14
У Черкасах у Свято-Михайлівському соборі встановили військових частин гарнізону
13:39
Правоохоронці з'ясовують обставини розстрілу собак на Черкащині
13:05
Укрзалізниця анонсувала запуск нового поїзда з Харкова до Черкас
12:33
У Черкасах попрощалися із молодими захисниками
11:55
У одному із черкаських парків висадили дуби
11:33
На Черкащині прогнозують значний мокрий сніг
10:55
У Канівській громаді попрощаються із ветераном війни
10:21
Черкаські комунальники борються із ожеледицею
09:42
П'яний черкасець викликав медиків на фейкову ДТП
09:09
У Черкасах за деякими адресами не буде гарячої води та опалення 
21 листопада 2024
20:11
Енергетики оновили графіки відключення світла у Черкаській області
19:01
На Черкащині ще додали черги на відключення світла
18:00
Троє травмованих: у поліції повідомили подробиці ДТП на Уманщині