Черкащани адаптувалися до енергетичної реформи
Реклама
Вже другий місяць країна працює за новою Європейською моделлю ринку електроенергії. Споживачі отримують послуги від окремих компаній: оператора системи розподілу та постачальника електроенергії.
Про це інформує прес-служба ПАТ "Черкасиобленерго".
Ажіотаж навколо розділення компаній та їх функціонального навантаження, змін у реквізитах та особових рахунках, переплат чи боргів, практично зник. Фахівці Товариства намагалися у найкоротші строки знайти оптимальні рішення та не допустити зростання напруги серед населення.
"Найбільша кількість звернень від споживачів була наприкінці лютого, після того як черкащани отримали рахунки за спожиту в січні електроенергію від нового постачальника. Лише за тиждень працівники ІКЦ опрацювали більше 700 звернень. Наші фахівці проводили роз'яснювальну роботу, а також приймали письмові заяви щодо врегулювання питань переплати та направляли їх до відповідного РЕМ. На сьогодні ситуація стабілізувалася і ми працюємо в звичайному режимі", - розповіла начальник інформаційно-консультаційного центру ПАТ "Черкасиобленерго" Олена Проваторова.
З початку року, операторами кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" було прийнято більше 100 тисяч звернень. З них майже 30 000 стосувалися питань змін у реквізитах та особових рахунках, переплат, боргів чи субсидій.
"Більшість дзвінків, щодо роз'яснень, надходило від людей похилого віку. Молодь же здебільшого просто уточнювала чи правильно зрозуміла інформацію опубліковану на сайті Товариства або в засобах масової інформації. Ми надаємо вичерпні відповіді на питання споживачів. Детально роз’яснюємо алгоритм дій у конкретному випадку. А коли людина володіє інформацією, то точно знає на що потрібно звернути увагу при сплаті рахунку, куди і коли звернутися для врегулювання питань, як швидко і самостійно, за допомогою сучасних сервісів, передати покази лічильника. Дана комунікація дуже важлива, як для споживачів, так і для ефективної роботи Товариства", - повідомив інженер кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" Віталій Кузьменко.
ПАТ "Черкасиобленерго" докладає максимальних зусиль для того, щоб реформа ринку електричної енергії здійснювалася в максимально комфортний для споживачів спосіб та з дотриманням вимог чинного законодавства.
В разі виникнення будь-яких запитань звертайтеся до кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" за багатоканальними номерами телефонів (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57 чи мобільними номерами (050) 434-87-87, (067) 690-48-48 або до інформаційно-консультаційного центру ПАТ "Черкасиобленерго" за номерами телефонів (0472) 33-57-44, 37-44-90, 37-95-10.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter