На Черкащині в рамках співпраці представники діджитал-оператора відвідали Черкасиобленерго
Реклама
Дружній візит в рамках налагодження співпраці здійснила компанія ТОВ "Лайфселл" до ПАТ "Черкасиобленерго".
Представники мобільного оператора ознайомились з роботою підприємства, оглянули його потужності, відвідали Центральну диспетчерську службу, Музей електричних лічильників, обговорили наступні шляхи співпраці.
Як розповіли представники компанії "Лайфселл" з червня цьогоріч компанія почала впровадження інвестицій в регіон, нині будується інфраструктура не лише в місті Черкаси а й по всій області. Для ПАТ "Черкасиобленерго" оператор lifecell пропонує корпоративний мобільний зв’язок, розвиток діджиталізації підприємства, зокрема збір даних лічильників.
"Ми не можемо працювати без електрики, в той час як енергетична компанія за допомогою наших послуг зможе отримувати інформацію швидше. На сьогоднішній день основна співпраця між телеком компаніями та компаніями, які генерують електрику – це збір даних по лічильникам. Це дає нам можливість вийти на ринок з єдиним рішенням і не розглядати окремо зв’язок і окремо електрику»,- розповів головний виконавчий директор ТОВ "Лайфселл" Ісмет Язиджи.
Він також додав, що їх компанія прийшла в якості інвестора на український ринок 15 років тому і до впровадження технологій 3G мало чим відрізнялась від інших, сьогодні ж є одною з провідних компаній.
Тож пропонують Черкасиобленерго втілити свої напрацювання і досвід, який вони вже мають з енергетичними компаніями.
"Перше що нам потрібно – це надійне покриття території Черкаської області, ну і передача даних тих же лічильників та корпоративний зв'язок в нашій компанії",- зауважив голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.
За словами голови правління, сьогодні Черкасиобленерго стабільно розвивається, робота підприємства направлена на майбутнє з використанням смартфонів і планшетів, у наступному році планують розвивати дідждиталізацію підприємства.
"Сьогодні на стадії затвердження перебувають договори з компанією lifecell, від себе ми можемо гарантувати порядність своєчасність розрахункових операцій з оператором",- підсумував Олег Самчук.
Тож у обох компаній двері для нових технологій та співпраці відкриті. Про це йшлося в ході обговорення.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter