Минулоріч черкащани найчастіше скаржилися на порушення прав споживачів
Реклама
У 2021 році до Держпродспоживслужби в Черкаській області надiйшло 540 звернень від громадян.
Про це повідомили у ГУ Держпродспоживслужби області.
Безпосередньо вiд громадян отримано 198 звернень. Решта надійшли з Черкаського обласного контактного центру – 10, з Урядової «гарячої лінії» – 149, із Держпродспоживслужби – 63, із прокуратури – 8, із Черкаської обласної державної адміністрації – 57, iнших органів державної влади, органiв мiсцевого самоврядування, установ, органiзацiй, пiдприємств – 55.
У зверненнях громадяни порушували питання щодо:
- захист прав споживачів – 259 (48 %);
- екологія та забруднення навколишнього середовища, санітарний стан – 127 (23,5 %);
- безпечність харчових продуктів та ветеринарну медицину – 98 (18,1 %);
- ціни – 17 (3,1 %);
- захист рослин та фітосанітарія – 16 (3 %);
- діяльність посадових і службових осіб – 0;
- інші – 23 (4,3 %).
Найбільша кількість звернень за 2021 рік стосувалася питань захисту споживачів (48%). Кожна друга скарга викликана відмовою в обміні товару або порушенням прав споживача обслуговуючим персоналом.
Повідомлялося про продаж неякісної продукції, особливо харчових продуктів, підвищення цін на лікарські засоби. Поширеною темою для громадян залишається невідповідність фактичної вартості житлово-комунальних послуг діючим тарифам.
У зверненнях, пов’язаних із проблемами екології, домінує питання забруднення повітря та порушення норм санітарного законодавства.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter