Розпочався конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області
Реклама
В Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду та закликають доєднатися усіх охочих доєднатися до цього процесу.
Про це повідомляє прес-служба Черкаської ОДА.
Конкурс розпочнеться 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.
Варіант слогану повинен:
бути коротким, не більше 4-х слів;
характеризувати регіон;
передавати харизму Черкащини;
розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
легко запам’ятовуватися;
продовжити речення: "Черкащина це…";
бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).
Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці "Черкащина туристична".
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter