У "Черкаситеплокомуненерго" тимчасово не будуть приймати скарги на якість теплопостачання
З 24 по 26 жовтня підприємство не прийматиме скарг на якість надання послуги теплопостачання населенню.
Про це повідомили у пресслужбі КПТМ "Черкаситеплокомуненерго".
Від завтра, 24 жовтня, згідно з рішенням виконавчого комітету, підприємство розпочинає подачу теплоносія. Як пояснили у повідомленні, запуск опалення триватиме протягом трьох діб, тому тепло не з’явиться одразу й у всіх абонентів підприємства. Зокрема, в цей період можливі перебої гарячого водопостачання.
Тому протягом трьох днів "Черкаситеплокомуненерго" не прийматиме скарг на якість надання послуги. В цей період містяни можуть звертатися до аварійно-диспетчерської служби:
- тел. +380 800 50 52 00
Йдеться лише про аварійні ситуації та можливі витоки.
Керівників ОСББ та управителів багатоквартирних будинків просять відкрити доступ подачі теплоносія на будинок та не застосовувати протягом цих трьох діб обмеження теплопостачання. Скарги почнуть приймати вже наступного тижня.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter