Відтепер приймальня Обленерго розташована у центрі Черкас (ФОТО)
Реклама
Інформаційно-консультаційний центр ПАТ "Черкасиобленерго" став доступнішим для черкащан, адже переїхав до центру міста. У зв’язку з цим кількість відвідувачів, які приходять отримати консультацію, зросла приблизно втричі.
Про це сьогодні, 1 вересня, під час відкриття інформаційно-консультаційного центру розповіла його керівник Олена Проваторова.
Отримати всю необхідну інформацію щодо нарахування за спожиту електроенергію, якість електропостачання, заміну лічильників, приєднання до мережі та з інших питань, пов’язаних із роботою ПАТ «Черкасиобленерго» можна за адресою: м.Черкаси, вул. Благовісна, 166.
"За останні два дні до нас звернулися понад 30 осіб. Це приблизно втричі більше, ніж на старому місці розташування центру, діставатися до якого споживачам було не зручно. Ми обслуговуємо усі 22 райони Черкаської області. У нас працює семеро фахівців, черги у нашому центрі ще ні разу не утворювалися", - зазначила Олена Проваторова.
Як розповів голова правління товариства Олег Самчук, наразі ведуться перемовини з Приватбанком, аби встановити I-бокси, щоб черкащани одразу та без комісій сплатити будь-який рахунок у приміщенні Черкаського РЕМу, розташованого в одному приміщенні з ІКЦ.
"Окрім цього, розпочата робота зі створення особистого кабінету, модернізації нашого сайту, щоб він був легкодоступним для різних вікових категорій", - наголосив Олег Самчук.
Із 2016 до 2017 року у центрі прийняли та обробили 463 письмових звернення, провели особистий прийом для 600 осіб, надійшло пнад 10 тисяч телефонних звернень. У поточному році уже оброблено 573 звернення, надано 384 консультації під час особистого прийому, телефонних звернень – майже 11 тис. Найчастіше споживачі звертаються з питань нарахувань за спожиту електроенергію, відсутності електропостачання та приєднань до мережі.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter