Про гроші, банкомати і депозити. У черкаському "ПриватБанку" розповіли про "наболіле"
Реклама
За останні декілька днів у зв'язку із націоналізацією "ПриватБанку" у черкасців виникало чимало запитань щодо роботи банку в місті.
Тому редакція видання Zmi.ck.ua звернулася за коментарем до директора черкаської філії "ПриватБанку" Віктора Шуршина, який погодився надати актуальну інформацію про роботу банку за останній час.
Про депозити:
"Наразі черкасці мають вільний доступ до своїх коштів в рамках укладених депозитних договорів. 21 грудня у відділеннях "ПриватБанку" і Приват24 було оформлено 1 972 нових депозитних договорів на суму 37 мільйонів гривень, 1,47 мільйонів доларів і 382 тисяч євро, що свідчить непохитну довіру українців до нашого банку. Усі вклади фізичних осіб в "ПриватБанку", згідно прийнятого 20 грудня Верховною Радою закону, отримали 100%-ву гарантію виплат, навіть якщо сума перевищує 200 000 грн".
Про обмеження для юридичних осіб:
"З 21 грудня усі операції з рахунками юридичних осіб, суб'єктів господарювання здійснюються "ПриватБанком" в звичайному режимі без обмежень. Також у звичайному режимі банк обслуговує фізичних осіб - мережа відділень та терміналів самообслуговування банку приймають платежі без обмежень, банкоматна мережа завантажена готівкою, збої у роботі банкоматів з технічних причин не перевищують 7% від загальної кількості працюючих АТМ. Клієнтів обслуговують 2 350 відділень банку".
Про поповнення банкоматів грошима:
"Інкасація банкоматів "ПриватБанку" Черкаського регіону проводиться щодня, за встановленим графіком. 99 банкоматів у Черкасах інкасуються за встановленим графіком без вихідних. Наголошую, що інкасація проводиться навіть у найвіддаленіших районах області, де знаходяться ще 139 наших банкоматів. Банкоматна мережа оснащена системою оповіщення, яка завчасно сигналізує про відсутність грошових коштів в банкоматі, що дозволяє скоротити простій до мінімуму.
Банкомат може виявитися "порожнім" лише в разі його поломки або неможливості поповнення, коли, наприклад, відсутній доступ до приміщення орендодавця. У повному обсязі завантажено понад 7 000 банкоматів "ПриватБанку", служба інкасації забезпечує своєчасне поповнення банкоматів мережі за рахунок готівкових коштів в касах, а також додаткових 15 млрд грн, виділених НБУ для підтримки ліквідності банку в перші дні після повідомлення про націоналізацію. 21 грудня клієнти "ПриватБанку" отримали в його банкоматах близько 1 млрд грн, стільки ж, скільки і за весь грудень 2015 року.
Більше 870 тисяч клієнтів за вчорашній день скористалися послугами банку через мережу терміналів самообслуговування. 21 грудня за допомогою 12 600 тисяч терміналів самообслуговування наші клієнти зробили платежів на суму 639 млн грн".
Про пенсії та зарплати у банку:
"Зарахування пенсій та зарплат йде у штатному режимі, як й раніше. Пенсійні, соціальні виплати зараховуються на рахунки клиєнтів "день в день", тобто відразу після отримання коштів від ПФУ, соціальних фондів, підприємств. Наразі перебоїв немає, тому черкасці зможуть своєчасно скористатися власними коштами".
Про панічні настрої серед населення:
"Наразі серед клієнтів банку панічні настрої ми не спостерігаємо, більш того,лише за 21 грудня у відділеннях банку і Приват24 було оформлено 1 972 нових депозитних договорів на суму 37 мільйонів гривень, 1,47 мільйонів доларів і 382 тисяч євро".
Про користування послугами банку (проплата комунальних послуг, придбання квитків на потяг і т.п, видача кредитів):
"Всі комплекси праціють в незмінному режимі, тому нашим клієнтам доступні всі раніше пропоновані послуги. Немає жодних обмежень".
Про гроші, які "зависли у повітрі" під час проплат:
"Наразі банк працює в звичайному режимі, платежі здійснюються без обмежень. Якщо у наших клієнтів виникли проблеми з зарахуванням проплат чи отриманням платежів, ми вирішимо ці питання по зверненню громадян. Консультаційний центр за безкоштовним телефоном 3700 приймає всі звернення громадян. В дні перехідного періоду кількість наданих клієнтам консультацій зросла порівняно з середнім показником 2016 року в 10 разів - наприклад, 15 грудня контактний центр банку опрацювала трохи більше 80 тисяч звернень клієнтів. Кількість звернень ВІП-клієнтів за останні дні зросла в 6 разів - до 30 тисяч дзвінків у ВІП контакт центр на добу" .
Про роботу системи Приват24:
"Система функціонує в повному обсязі, нічого не змінилося в нашій змозі обслуговувати клієнтів 24 години на добу, 365 днів на рік".
Про керівництво та працівників черкаського відділення банку:
"Керівництво та адміністрація "ПриватБанку" у місті Черкаси працює у незмінному складі та в звичайному режимі. Команда професіоналів високо цінується керівництвом банку задля подальшої плідної співпраці в рамках нових відкритих можливостей. Всі співробітники працюють у штатному режимі, на посадах, що займали до того часу як банк став державним. Якісна і самовіддана робота працівників банку дала можливість нашим клієнтам завжди бути в курсі ситуації в банку, отримувати необхідну допомогу і просто підтримку. Перехід банку в державну власність у максимально короткі терміни, всебічна підтримка зі сторони власника і регулятора, забезпечили найбільш сприятливі умови для відновлення звичного графіка обслуговування клієнтів. Сьогодні можна з упевненістю сказати, ми з успіхом впоралися із завданням стабілізації і збереження найбільшого українського банку".
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter