Транспортні розбірки через Mapa Magic у Черкасах. 6 головних аспектів
Реклама
Журналіст Zmi.ck.ua виділяє основні моменти із конфлікту щодо призупинки роботи мобільного додатку MapaMagic у громадському транспорті Черкас.
Цей додаток дозволяв здійснювати GPS-моніторинг роботи транспорту зокрема, відслідкувати дотримання ними маршрутів та графіків руху в режимі реального часу. До цього часу система працювала у тестовому режимі у міських тролейбусах.
1. Розробник додатку Віктор Євпак готовий продовжувати безкоштовно надавати місту систему користування за умови, що трекери будуть також вмонтовані і в маршрутки.
2. Це дасть змогу підприємцю на прикладі громадського транспорту Черкас показати ефективну роботу власного додатку і потім пропонувати іншим українським містам його придбати, адже у трекери Євпак інвестував 40 тисяч доларів. Водночас, він готовий і надалі не брати із Черкас плату за користування трекерами. Тобто – система зможе безкоштовно працювати у Черкасах за рахунок коштів інших міст.
3. Повністю передати права на систему підприємець не може, оскільки тоді не буде технічної змоги її продавати в інші міста. Наразі ж він написав звернення на адресу керівника КП “Черкасиелектротранс” Петра Кучера із вимогою призупинити роботу трекерів в тролейбусах. Такий пункт був прописаний у договорі підприємця із міською владою, який діє до кінця 2016 року. Мовляв, влада створювала перешкоди щодо роботи додатку.
4. В мерії кажуть, що підтримують функціонування системи в тролейбусах, але надати доступ до маршруток поки не можуть, оскільки із 26 маршрутів у 8 ще діють старі договори. Змусити перевізників встановлювати трекери в мерії не можуть, а самі ж приватники не хочуть цього.
5. У березні 2017 року буде проведений конкурс на перевезення. Тоді можна буде в договорі прописати наявність GPS-трекерів у автобусах перевізників.
6. Також мерію не влаштовує варіант, що Євпак не готовий повністю віддати (або продати) систему місту. Влада підтримує варіант із функціонуванням такої системи у громадському транспорті лише в тому випадку, якщо право власності буде за містом. Мовляв, тоді не буде, у разі чого, жодного шантажу зі сторони будь-якого приватника.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter