Антимонопольний "взявся" за виконком через договір на сміття з Черкаською службою чистоти
Реклама
Адміністративна колегія "зацікавилася" договором на вивезення твердих побутових відходів. Його дію продовжили з Черкаською службою чистоти без проведення конкурсу ще на п’ять років. У цьому фахівці АМКУ побачили антиконкурентні дії: фактично компанії, які могли б запропонувати нижчу ціну на вивезення ТПВ, не змогли цього зробити через незаконне рішення виконкому.
Про це інформує пресслужба "Нової якості".
Нагадаємо, у Черкасах вартість вивезення ТПВ за останні чотири роки зросла на 324%. Нині мешканці багатоквартирок сплачують за послугу понад 24 гривні, а приватного сектору – понад 30 грн з особи.
"Ще минулої зими у Черкаської служби чистоти закінчилася дія договору на вивезення твердих побутових відходів. Ми ще тоді чекали на новий конкурс. Адже знаємо собівартість вивезення ТПВ і готові запропонувати на конкурсі меншу суму, аніж нині виставляє вам Черкаська служба чистоти. За умови проведення конкурсу на поводження з ТПВ у Черкасах, або ж з’явився б єдиний надавач послуг із нижчим тарифом, або ж ЧСЧ лишила б за собою цю послугу, але знову ж таки з нижчим тарифом. Обидва варіанти розвитку історії були б виграшні для людей", – переконаний засновник групи управлінських компаній Андрій Бортник.
За його словами, конкурс – це єдиний законний шлях стати виконавцем послуги з вивезення ТПВ та гарантія зниження ціни для населення як мінімум на третину.
"Фактично АМКУ підтвердив нашу тезу про те, що конкурс потрібно проводити виключно на вивезення ТПВ. Адже в розпорядженні Антимонопольного комітету конкурс на вивезення негабариту визнано законним. Усі спроби розірвати з нами договір – це лише популістичні заяви з боку політиків. Адже рішення депутатів не пройшли випробування судами. Буквально минулого тижня у першій інстанції минулорічне рішення Черкаської міськради було скасовано", – додає Андрій Бортник.
Нині адміністративна колегія АМКУ розпочала розгляд справи за ознаками вчинення виконкомом порушення, передбаченого пунктом 3 статті 50 та частиною 1 статті 15 ЗУ "Про захист економічної конкуренції" у вигляді антиконкурентних дій (бездіяльності) органу місцевого самоврядування, що призвели до недопущення конкуренції на ринку послуг з вивезення ТПВ у Черкасах. Збір та аналіз доказів доручили профільному відділу.
Нижче публікуємо повний текст розпорядження Антимонопольного комітету.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter