Черкаських бізнесменів навчали просувати сайти та успішно вести переговори з клієнтами
Реклама
У рамках проекту "Бізнес-Інкубатор" в Черкасах пройшов безкоштовний бізнеc-семінар. До навчання долучилися більше 100 підприємців, керівників, власників бізнесу й маркетологів.
Спікерами тренінгу стали керівник найбільшого в Україні освітнього проекту з навчання інтернет-просування - академії WebPromoExperts, тренер Google Partners, партнер по навчанню "Яндекс" Антон Воронюк, а також засновник тренінгової агенції Getmanchuk Group, відомий бізнес-тренер лікар-психотерапевт, автор проекту PsyWorld.com.ua Євген Гетманчук.
Відомі бізнес-тренери розповіли про основні помилки підприємців у веденні бізнесу, навчали як правильно визначати цільову аудиторію, працювати з нею, а також аналізувати основні джерела трафіку, зокрема й рекламу в соцмережах.
За допомогою порталу similarweb Антон Воронюк розповів, як найвідоміші в Україні інтернет-магазини завойовують клієнтів. Він зазначив, що порівняльний аспект є обов’язковим для визначенння рівня якості сайту.
"Як розуміти, що ви "красавчик"? Правильна відповідь – а хто знає, тому що для цього потрібно порівняти сайт із сайтами конкурентів. Крім того, це допоможе з’ясувати, який контент є успішним, бо вже зайшов у конкурентів та які ресурси допомагають найбільше просувати сайт", - сказав Антон Воронюк.
Тренер також наголосив на конкретизації цілей і їхню реальність, розповів як працювати з Google Analytics – безкоштовним сервісом, який допомагає визначити, які джерела трафіку дійсно працюють і приносять результат.
"Поважаючий себе підприємець повинен знати, які саме навички йому потрібно розвивати та посилювати в собі, якщо він хоче стати частиною успішного бізнес-середовища. Знаходити нові знання можливо й в Інтернеті, але на це піде багато часу. І не факт, що ці знання будуть актуальні, – зазначив керівник напрямку МСБ Черкаської філії ПриватБанку Васильєв Дмитро. - Ми довго думали, кого зі спікерів запросити до Черкас в "Бізнес-Інкубатор", і не прогадали. Антон Воронюк та Євген Гетманчук – яскраві особистості, великі професіонали, яким є чим поділитися з підприємцями".
Щодо актуальності отриманих знань з підручників та інших джерел наголосив і бізнес-тренер Антон Воронюк. Адже, відповідаючи на запитання присутніх про те, звідки він черпає знання, спікер зауважив, що інформація, з Інтернету/книжок може бути застарілою. До того ж, щоб отримати повну картинку стосовно успішних методів просування сайту й тощо - потрібно багато часу, тож найкращий метод - це спілкування з людьми, які є експертами у цих питаннях та можуть безпосередньо поділилися інформацією щодо останніх тенденцій й трендів.
Після кави-брейку учасники тренінгу мали змогу поспілкуватися Євгенієм Гетманчуком, тема виступу якого стосувалася переговорів за інтересами із зовнішніми та внутрішніми клієнтами. Для цього лікар-психотерапевт ознайомив учасників тренінгу з основними психотипами людей та розповів, як правильно з ними працювати. Окремо Євгеній Гетманчук зупинився на відмінностями чоловічого та жіночого сприйняття, як розкривається поведінка людини в агресивному та дружелюбному середовищі, розповів, як працювати з основними типами акцентуації характеру.
У ході спілкування бізнес-тренер також озвучив, що цікавить найбільше користувачів мережі Інтернет, та які світові сайти є найпопулярнішими й чому.
Зазначимо, що тренінги в межах "Бізнес-Інкубатора" (проекту національної програми «КУБ» (Країна успішного бізнесу) від ПриватБанку) постійно проходять у великих містах України. Цьогоріч до освітньої програми ПриватБанку уперше потрапили Черкаси. Загалом з початку нинішнього року «Бізнес-Інкубатор» вже кілька разів збирав підприємців у Львові, Одесі, Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Вінниці, Харкові, Кропивницькому. Участь у заходах завжди безкоштовна.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter