Черкащан закликають вчасно оплачувати комуналку
Реклама
У ТОВ "Черкасиенергозбут" нагадують про необхідність своєчасної та в повному обсязі оплати за спожиту електричну енергію.
Взаємовідносини між електропостачальником та споживачем регулюються Правилами роздрібного ринку електроенергії, якими чітко визначено строки оплати:
Так, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
- протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
- протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем;
- в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Запровадження надзвичайних заходів у зв'язку з карантином не звільняє споживачів від оплати за спожиті послуги. Це стосується як побутових, так і непобутових споживачів електричної енергії. Лише тимчасово обмежується право електропостачальників нараховувати та стягувати неустойки (штрафи, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги, а також вживати крайніх заходів щодо відключення/припинення послуги електропостачання для споживачів на період дії карантину та протягом 30 днів з дня його скасування.
На цьому неодноразово акцентувала увагу НКРЕКП, що зазначено у відповідних постановах. Щоб уникнути зайвих фінансових витрат, закликаємо вас розраховуватись за спожиті кіловати вчасно та в повній мірі одним зі зручних для вас способів. В іншому випадку ТОВ "Черкасиенергозбут" змушено буде вдатися до єдиного законного шляху стягнення заборгованості в умовах карантину, а саме вирішення цього питання у судовому порядку.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter