Черкащани отримають смс-інформування про заборгованість за спожиту електроенергію
Реклама
ТОВ "Черкасиенергозбут" нагадує вам про сервіс смс-інформування про наявну заборгованість за спожиту електроенергію. Цього місяця СМС-повідомлення з таким нагадуванням розсилатимуться споживачам.
Про це інформує пресслужба ТОВ "Черкасиенергозбут".
Відповідні СМС приходитимуть на ті номери телефонів, які внесено до бази даних Товариства. Тому у випадку, якщо особовий рахунок, зазначений у тексті повідомлення, не відповідає Вашому – повідомте про це, зателефонувавши до Вашого ЦОС або до кол-центру Товариства для уточнення даних. Наші повідомлення приходитимуть власникам тих особових рахунків, за якими на момент надсилання такого інформування була наявна заборгованість.
Якщо Ви дійсно забули оплатити рахунок у цьому місяці – радимо не гаяти часу і зробити це якомога швидше. Окремо нагадуємо і причини, через які Ви могли отримати таке попередження, навіть оплативши рахунки:
Перша причина (найбільш розповсюджена) – кошти були оплачені нещодавно і установи, через які було здійснено платіж, не встигли перерахувати їх на рахунок Товариства. Зазначимо, що кошти, в залежності від установи, де вони сплачені, можуть надходити на рахунок протягом певного терміну, який може сягати 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу
Друга причина – під час оплати рахунку була допущена помилка (наприклад, невірно вказаний особовий рахунок). В такому випадку Вам слід уважно передивитися свій платіжний документ і переконатися у правильності вказаних реквізитів у ньому. Виявивши помилку, не зволікайте і звертайтеся до свого Центра обслуговування споживачів чи установи, де Ви здійснювали платіж, для виправлення помилкової оплати.
Третя причина – якщо у Вас все оплачено за вірними реквізитами і кошти вже встигли надійти на рахунок, але СМС все ж таки надійшла, то перевірте особовий рахунок, який вказано у даному повідомленні. Можливо, це Ваша колишня адреса, або Ви забули сплатити спожиту електроенергію на власній дачі. Також може бути, що у базі даних невірно вказаний номер мобільного телефону. Тому у випадку виявлення таких неточностей – звертайтеся до Вашого ЦОС або до фахівців кол-центру. Наші працівники нададуть відповіді на усі питання, які у Вас виникнуть, і проконсультують, як краще діяти у тому чи іншому випадку.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter