Черкащани викликали фурор в Дубаї*
Реклама
«Українська мукомельна компанія» експортуватиме борошно до Гвінеї, Коста Ріки, Іраку, Ірану, Суринаму, Сейшельських островів, Колумбії, Ефіопії, Мадагаскару та М`янми.
У Дубаї, на тлі феєрії фонтанів і яскраво розцвічених хмарочосів, завершує свою роботу найбільша у світі виставка харчової промисловості та виробництва напоїв Gulfood-2018, у якій чільне місце посів павільйон «Української мукомельної компанії» з Черкас.
«Ми докорінно змінили концепцію ведення бізнесу», ― говорить партнер-співзасновник «Української мукомельної компанії» Ігор Кобеля, ― «Показники діяльності товариства такі, що навіть звичайній людині з вулиці очевидно, «Українська мукомельна компанія» вже давно переросла стадію середнього експортера зі сталим колом клієнтів. Якщо раніше наші зусилля були направлені так би мовити «в середину» (модернізація виробничих потужностей, інтенсифікація співробітництва з існуючими партнерами, соціальні програми), то зараз увага керівництва компанії зосереджена на динамічному, навіть агресивному просуванні нашого бренду у світі».
Довідково: черга серед виробників, охочих презентувати свою продукцію на виставці Gulfood розписана на три роки вперед. Цьогорічну виставку відвідали понад 4,5 млн осіб.
«Наша кінцева мета, так би мовити задача-максимум, повернути Україні імідж потужного світового виробника та постачальника якісних продуктів харчування, а не лише сировини. Ребрендинг компанії, наголос у її назві на «українськості», націлені на побудову такого іміджу», ― каже голова правління групи компаній Олександр Коротков.
Довідково: Україна посідає п`яте місце у світі серед експортерів борошна та третю позицію світового рейтингу виробників пшениці. Проте левова частка українського експорту, це експорт сировини.
«У світі існує безліч компаній-виробників борошна, проте більшість з них, звичайні безликі виконавці, які експортуючи, хай навіть супер якісну, продукцію під чужою торговельною маркою, брендом замовника, по суті зміцнюють економіку іноземної держави, заганяючи економіку власних держав у стан стагнації. Ніхто при здоровому глузді не купуватиме продукцію, що походить з невідомої країни та вироблена на підприємстві відомому лише у вузькоспеціалізованих колах», вважає Ігор Кобеля.
««Українська мукомельна компанія» пішла шляхом безпосереднього виходу на ринки збуту кінцевому споживачеві, задля розширення експорту української промислової продукції, зміцнення вітчизняної економіки», ― йдеться в офіційному комюніке компанії.
«Борошно, якість якого не поступається найкращим світовим зразкам, експортоване під відомим і, що важливіше, саме українським брендом, з часом сформує позитивний імідж не тільки для компанії-експортера, а й для країни походження в цілому. Довіра споживачів, ледь не єдина складова бізнесу, втрата якої критична. Отож потрібно її постійно плекати. У світі мають купувати українське», ― сказав очільник товариства Олександр Коротков.
На думку черкаських експортерів така пізнаваність життєво необхідна для продукції країни, експорт якої все ще носить екстенсивний характер.
«Показовим в цьому плані є приклад Туреччини. Країна, яка майже не вирощує пшениці, а практично весь обсяг збіжжя для переробки імпортує, посідає у світі перше місце за експортом борошна», ― говорить Ігор Кобеля.
«В той час, як Україна, обіймаючи третю світову позицію з виробництва збіжжя, експортувати продовжує сировину, заробляючи свою додану вартість на цьому, турки її формують на виробничому процесі. Тобто інвестують в майбутнє», підтримує позицію колеги Олександр Коротков.
Не дивлячись на те, що у Dubai World Trade Centre свою продукцію представляли понад 115 країн світу, можливості для співпраці з «Українською мукомельною компанією» вельми зацікавили багатьох учасників заходу. За словами гендиректора товариства Олександра Короткова, під час роботи виставки черкаські борошномели провели низку переговорів. Попередніх домовленостей про співпрацю було досягнуто з понад двома десятками домінантних у своїх сегментах світового ринку агро компаній.
«Від самого початку цьогорічного заходу, графік був дуже щільним. Всі п`ять днів тривали активні переговори з потенційними партнерами та конкуруючими організаціями. Результати дозволяють з упевненістю говорити про вихід нашої компанії на якісно новий рівень розвитку. Бути найкращими легко, коли ви ― досконалі», резюмував Олександр Коротков.
Справді, досягнення черкащан були визнані найпотужнішими гравцями світового експортного ринку, що вилилося у низку пропозицій співпраці від лідерів ринку африканських та арабських країн, які за логікою мали б їм складати безпосередню конкуренцію.
Окрім того, протягом п’ятиденного виставкового марафону представниками «Української мукомельної компанії» було досягнуто попередніх домовленостей про експорт продукції в такі країни, як Гвінея, Коста Ріка, Ірак, Іран, Суринам, Сейшельські острови, Колумбія, Ефіопія, Мадагаскар та М`янма», – заявив Олександр Коротков.
Довідково: «Українська мукомельна компанія» є провідним гравцем світового та вітчизняного ринку експорту борошна протягом попередніх семи років, а її продукція користується впевнено зростаючим попитом у понад сорока країнах світу.
*Інформація розміщена на правах реклами
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter