Черкаські енергетики надсилатимуть смс про заборгованість
Реклама
З метою запобігання збільшення заборгованості за спожиту електроенергію ТОВ «Черкасиенергозбут» вживає усіх доступних в умовах карантинних обмежень заходів.
Про це інформує пресслужба підприємства.
Один з таких заходів – це СМС-інформування споживачів про наявну заборгованість. Такі повідомлення доводять до відома адресатів суму заборгованості та наслідки її непогашення. Отже, щоб запобігти таким неприємним наслідкам, як відключення електроенергії, рекомендуємо не допускати прострочення заборгованості.
У випадку, якщо Ви впевнені, що рахунки оплачені, але СМС-повідомлення все ж таки надійшло – зверніться до Вашого центру обслуговування споживачів для з’ясування причини – це може бути затримка платежу або помилкове перерахування коштів на інший рахунок (контактні дані ЦОС доступні за посиланням).
Обов’язково зверніть увагу на те, що переважна більшість ЦОС ТОВ «Черкасиенергозбут» вже змінили свої адреси, тому слідкуйте за інформацією на сайті та рахунках за спожиту електроенергію.
Ще один законний захід – це стягнення заборгованості у судовому порядку. Такий шлях потягне за собою негативні наслідки для споживачів у вигляді додаткових витрат на судовий збір – а це понад 2 тис грн. Тому радимо Вам не допускати накопичення заборгованості, вчасно сплачувати рахунки і насолоджуватися приємною прохолодою, що несуть Вам електроприлади посеред спекотного літа.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter