Черкаська ТЕЦ попереджає: у платіжках за жовтень можливі неточності
Реклама
Для покращення якості обслуговування споживачів підприємство переходить на нове програмне забезпечення.
Програма працює в тестовому режимі, тому можуть бути неточності в платіжках.
Про це повідомляє пресслужба Черкаської ТЕЦ.
У Черкаській ТЕЦ просять користувачів, які виявлять невідповідності, повідомити консультантам Центру обслуговування:
на електронну пошту: [email protected];
на багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
на номера мобільних операторів:
Vodafonе: (050) 82-01-847, (050) 82-01-867;
Kyivstar: (067) 57-47-496, (067) 57-74-839;
Lifecell: (093) 17-03-473.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter