Реклама

Реклама
Реклама
19.05.20 14:50

Чому і коли черкащанам потрібно передавати покази електролічильника?


Реклама
Чому і коли черкащанам потрібно передавати покази електролічильника?

 

Час від часу трапляються випадки, коли споживачі скаржаться на те, що дані в платіжках не співпадають із фактичними або раніше переданими показами електролічильника.

В першу чергу це трапляється тому, що абоненти не подають дані в звітний період або не передають покази лічильника взагалі.ПАТ «Черкасиобленерго» наголошує на тому, що передавати покази, зняті з приладів обліку, - це обов’язок споживача. І від його добросовісного виконання залежить точність формування розрахунків.

Кодексом комерційного обліку електричної енергії передбачено, що зчитування показів з лічильників, встановлених у споживачів, може здійснюватися споживачем, а також оператором системи або постачальником послуг комерційного обліку електричної енергії, тобто Вашим РЕМ.

Побутові споживачі зобов'язані щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Робити це потрібно станом на 1 число кожного місяця. Даними на 1 число вважаються дані, зчитані та передані протягом періоду, що розпочинається за два дні до кінця розрахункового періоду та завершується на третій робочий день наступного. Тобто, це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця.Якщо покази передані в інший день, то дані на перше число визначаються шляхом додавання або віднімання величини, що розраховується множенням середньодобового споживання на кількість днів між датою зчитування показів та першим числом календарного місяця. Якщо ж до четвертого календарного дня наступного місяця покази не отримані, то обсяги споживаня електроенергії визначаються шляхом розрахунку середнього обсягу споживання.

При цьому в Кодексі зазначається, що дані, отримані від споживача, при проведенні процедур їх перевірки та у розрахунках мають менший пріоритет, ніж виміряні дані з контрольних лічильників або дані, отримані від оператора системи розподілу або постачальника послуг комерційного обліку електричної енергії.

Якщо у рахунку Ви виявили помилкові покази лічильника, необхідно повідомити про це оператора системи або постачальника послуг комерційного обліку електричної енергії (якщо такої можливості немає – то свого електропостачальника) і надати фактичні покази лічильника. Вони мають забезпечити перевірку вказаних у рахунку даних, в разі потреби забезпечити перевірку лічильника та виправити помилкові дані та повідомити результати перевірки споживачеві.

Щодо не побутових споживачів, то вони мають проводити збір даних з лічильників на перше число місяця, наступного за розрахунковим, і подати звіт оператору системи протягом трьох календарних днів. У разі відсутності такого звіту протягом вказаного періоду, до уваги береться показник середньодобового обсягу споживання.

Поряд із цим, ПАТ «Черкасиоленерго» нагадує про обов’язок споживача щодо надання допуску до електролічильників для працівників Товариства. Це необхідно для проведення контрольного огляду та зняття показників. Недопущення контролера – це порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії, наслідком якого може стати відключення електропостачання. Тому споживачі повинні забезпечувати безперешкодний доступ до електролічильників працівникам Товариства для виконання своїх службових обов’язків. Якщо сумніваєтеся чи перед Вами дійсно контролер – завжди можете запитати в нього посвідчення чи поцікавитися місцем роботи.

Однак звертаємо вашу увагу на те, що контролер лише знімає контрольні покази, а не виконує обов’язок споживача по передачі фактичних показів.

Нагадуємо, для передачі показів існує кілька зручних та сучасних способів:
- скористайтесь особистим кабінетом споживача на сайті нашого Товариства;
- скористайтеся паблік-аккаунтом ПАТ "Черкасиобленерго". Для того, щоб під’єднатися до нього, вам необхідно лише відсканувати QR-код або перейти за посиланням на вашому мобільному пристрої: viber://pa?chatURI=cherkasyoblenergo;

- за допомогою швидкої форми на сайті Товариства;
- зателефонувавши до кол-центру за багатоканальними номерами:
(0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
- звернувшись до Вашого РЕМ.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter

Останні новини

28 листопада 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
21:39
На Черкащині опублікували графіки відключення світла 29 листопада
19:32
На Золотоніщині чоловік підрізав свого брата
18:22
Черкащан попереджають про можливі перебої із гарячим водопостачання та опаленням
17:25
Стало відомо, коли відбудеться прощання із відомим черкаським лікарем 
16:53
На Черкащині прогнозують мокрий сніг та дощ
16:25
На Канівщині більше 20 військовослужбовців отримають одноразові виплати
15:52
Канівчанина засудили до 7 років за ґратами за збут наркотиків
15:42
Патрульні виявили п'яного черкащанина, який керував автівкою без посвідчення
14:43
На Черкащині збільшили кількість годин без світла
13:58
На Черкащині енергетики знову додали черги на відключення світла
13:41
На Золотоніщині попрощалися із полеглим захисником
12:59
На Черкащині викрили двох адміністраторів груп у соцмережах, які повідомляли про місця роздачі повісток
12:11
На Черкащині скасували графіки аварійних  відключень електроенергії 
11:31
У Черкасах водій на смерть збив пенсіонера
10:57
У Черкасах на Дніпрі виявили браконьєра
10:02
У Черкасах школа та деякі будинки залишилися без гарячої води та опалення 
09:52
На Шполянщині горіло стихійне сміттєзвалище
08:49
На Черкащині змінився графік відключення світла
27 листопада 2024
20:17
Енергетики оновили графік відключення електроенергії у Черкаській області на 28 листопада
19:54
У Черкасах не стало відомого лікаря
19:28
На Звенигородщині відкрили меморіальну дошку загиблому воїну 
18:26
До черкаських будинків у центрі Черкас відновили подачу теплоносія