10.12.17 11:15

Далі не їдемо: черкащанам доведеться ще довго терпіти недоліки громадського транспорту



Далі не їдемо: черкащанам доведеться ще довго терпіти недоліки громадського транспорту

 

Брудно, неввічливо та невчасно з одного боку, не вистачає кваліфікованих кадрів – з іншого. У Черкасах проблеми громадського транспорту ризикують стати невирішальними.

Черкащани не задоволені рухом автобусів та тролейбусів по деяких маршрутах міста. Перевізники теж мають чимало проблем. Про наболіле пасажири повідомляють у зверненнях до відповідного управління мерії або пишуть петиції та шукають підтримки однодумців.

Але у такий інструмент впливу громади чиновники не вірять. Принаймні, у випадку з міським маршрутом №33. Чи зміниться у місті ситуація з громадським транспортом, дізнавався сайт vikka.ua.

Майже кожна 5-та петиція, зареєстрована на сайті Черкаської міської ради, стосується громадського транспорту в місті. Серед останніх прохань черкащан – замінити маршрутки невеликої місткості на сучасні моделі великих міських автобусів, штрафувати перевізників, що перевищують норму пасажирів у транспорті або не дотримуються правил чистоти у салоні. Також пасажири просять ліквідувати кондукторів та обладнати автобуси турнікетами, встановити на громадський транспорт GPS-трекери, відновити скасовані маршрути та примусити дотримуватися графіків у існуючих. А петиція щодо заміни перевізника маршруту №33 набрала необхідну кількість голосів.

vk.com / Подслушано Черкассы

"20 вересня їхав на 33-му маршруті. Чекав півгодини на зупинці біля 28-ї школи. Доїхали до зупинки по вул. Руставі. І кондуктор, яка вже отримала кошти за проїзд, повідомила про стоянку тривалістю 20 хвилин. Причому в дуже хамській формі. Повертати гроші відмовлялась. На дзвінки зі скаргами пасажирів ніяк не реагували. Автобуси у жахливому стані, брудно, дуже сильний шум мотору. Поверніть цей маршрут підприємцю, у якого були нові, чисті автобуси та ввічливі кондуктори", – йшлося у петиції.

За словами начальника управління транспорту департаменту житлово-комунального комплексу Віталія Москаленка, петиція буде винесена на розгляд сесії Черкаської міської ради.

При цьому він зазначає, що управління вважає за доцільне не підтримувати петицію і посилається на Порядок проведення конкурсу, що регламентується Законом України "Про автомобільний транспорт" та Постановою Кабінету міністрів України від 3 грудня 2008 р. №1081 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування".

"Визначення переможця конкурсу має відбуватися у правовому полі й лише відповідно до чинного законодавства. Якщо маршрути будуть передаватися на підставі петицій, то маршрути щомісячно змінюватимуть перевізника. Оскільки у нас є підприємства, де працює 250 осіб, всі проголосували, для прикладу, та й "забрали" маршрут. Я вважаю, що це не правильно. Є конкурс. Будь ласка, беріть участь у ньому й перемагайте", – заявив чиновник.

Він підкреслив, що маршрут №33 буде виноситись на найближчому конкурсі з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.

Загалом у Черкасах рідко змінюються перевізники на маршрутах. Начальник управління зазначив, що при цьому відбувалися певні покращення в сервісі перевезень.

"Маршрут №29 свого часу обслуговувало 10 автобусів, із яких лише один був пристосований для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями та мав рівень екологічної безпеки "Євро-3". А новий перевізник, який виграв конкурс, обслуговує його 10-ма автобусами, пристосованими для перевезення людей із обмеженими фізичними можливостями з рівнем екологічної безпеки "Євро-4", – пояснив він.

Віталій Москаленко додав, що скарги на перевізників надходять майже щодня. Найчастіше громадяни скаржаться на недотримання водіями розкладів руху.

"У перевізників наразі є проблеми з кадрами, їм не вистачає водіїв та кваліфікованих механіків. Багато з них виїхало на роботу за кордон. При надходженні звернень громадян проводимо перевірки маршрутів, складаємо акти, виявлені порушення перевізник має усунути", – каже посадовець.

Рух тролейбусів у місті теж був трохи відкоригований після звернень громадян.

"Часто коригуємо маршрути №4, №4А на звернення громадян під дизель-потяг, який прибуває до залізничного вокзалу. Збільшили кількість тролейбусів на маршрутах №7, №10. Також запровадили тимчасові маршрути №11 та №12", – розповідає Віталій Москаленко.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#Черкаси #транспорт #реформа

Останні новини

16 квітня 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
20:01
На Черкащині висадили близько тридцяти молодих саджанців від тисячолітнього дуба
19:03
На Уманщині колишній посадовець таки сплатить понад 160 тисяч за звільнення працівника
18:01
У Черкасах мешканців будинків за деякими адресами просять зробити запаси питної води
17:24
На Черкащині зафіксували 5 випадків кашлюку
16:45
На поминальні дні в Умані курсуватимуть додаткові автобусні рейси
15:58
У Катеринополі попрощаються із захисником
15:20
На Черкащині буде зміна погоди: можливі заморозки та сніг
14:58
В Умані невідомий намалював свастику на будівлі єврейської їдальні
14:34
Вимагав 7 тисяч доларів за фальшиву інвалідність: на Черкащині затримали адвоката
13:50
Черкаський гарнізон ДСНС поповнили 18 лейтенантів
13:15
“Черкасиенергозбут” повідомив про зміни в законодавстві, що стосуються споживачів-власників генеруючих установок
12:37
На Черкащині чоловік вбив батька свого товариша
12:14
Черкаські фехтувальники здобули нагороди чемпіонату України
11:06
Поламали дерева: у Смілі розшукують двох вандалів
10:52
У Черкасах більше ста будинків залишились без електропостачання
10:26
В Умані прощатимуться із загиблим воїном
09:30
В одному із черкаських садочків представили нову керівницю
09:08
Над Черкащиною вночі працювали сили ППО
15 квітня 2024
20:03
На Черкащині водій з ознаками сп'яніння мав при собі наркотики
19:05
У Черкаській області зареєстрували майже 5 тисяч хворих
18:07
На Городищині в останню путь провели військового
17:02
Черкасці зможуть подарувати військовим паску