Я стала жертвою шахраїв
Реклама
Далі буде багато тексту і, сподіваюсь, ви його дочитаєте, станете обачнішими, а ще – заведете окрему картку для розрахунків у інтернеті.
Але, давайте послідовно.
Я виставила на ОЛX оголошення про продаж фотоапарату. Наступного дня до мене потелефонував чоловік з номеру +38095 244 33 82, ми домовились про ціну, і що я надішлю товар Новою Поштою, а він - гроші на картку. Вобщім нормальна розмова.
Увечері цього ж дня мені телефонує номер +38056 785 55 64 знизу під яким вказується, що це Дніпропетровськ/Дніпро. Чоловік представляється Антоном, співробітником ПриватБанку, каже, що у мене відбуваються незрозумілі дії по картці і чи очікую я переказ грошей, називає суму, яку я очікую за фотик. Я кажу, що очікую. Він зазначає, що операція здійснена у якийсь неправильний спосіб її треба підтвердити.
Для цього мені потрібно було зайти у Приват 24, що я зробила пізніше. Коли не змогла знайти де і як мені самій змінити налаштування, зателефонувала на 3700 – телефон гарячої лінії ПриватБанку.
Я давно не телефонувала на цей номер, тому не знала за яким принципом працює ця лінія. Виявляється, відповідає робот, а згодом мені передзвонюють. Саме в цей момент, коли мав передзвонити ПриватБанк, мені передзвонив той самий «Антон», нагадав, що ми сьогодні з ним говорили. І я повірила, що це Приват.
Через те, що зв'язок постійно переривався, мені було дуже погано чути співрозмовника, він мені передзвонював кілька разів. Згодом, передзвонив із іншого, мобільного номеру +38095 924 2691
А далі почав диктувати інструкції, як мені підтвердити мій платіж. Ну, щоб не вдаватись у подробиці, таким чином я, через інший сайт – geo pay, перерахувала всі кошти з карти. Це була кредитка, тому витратила я кредитні кошти. А той, хто зі мною спілкувався ще порекомендував збільшити кредитний ліміт. І дуже наполягав зробити це, коли я відмовилась
І ні, я не називала нікому дані своєї картки, усе ввела сама))
Картка була заблокована одразу, заява в поліцію написана. Але, виявляється, слідчого по моїй заяві мені призначать через 30(!) днів! Тому в позитивні результати я не дуже вірю. Черкаський відділ поліції, вам мій прівєт!
Потім я погуглила ці номери, і дізналась, що з цього номера телефонують вже не перший рік та розводять людей. Ну і проаналізувавши всю розмову зрозуміла, що маячків, аби збагнути що це шахраї, було багато. Але мене насправді дуже збило те, що передзвонив він якраз після мого дзвінка на 3700, а ще - це був вечір, втома, поганий зв'язок, особисті клопоти і бажання по скоріше продати фотик. Усе далося взнаки. А «консультант» був ввічливим, дуже терплячим, інколи навіть жартував зі мною.
Тепер я всім рекомендую і сама зроблю наступне:
- заведу окрему картку для розрахунків у інтернеті, бажано, щоб вона не була прив’язана під ваш основний фінансовий номер, і щоб грошей і кредитного ліміту на ній не було.
- підв’яжу фінансовий номер під паспорт, а ще краще, щоб його знали лише ви і банк
- не збільшуватиму кредитний ліміт.
Інна Наливайко,
пост на особистій сторінці у Facebook.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter