Флагман молочної компанії "Волошкове поле"
Реклама
Флагман – це визначення звучить на перший погляд грізно і суворо, але у випадку з МК "Волошкове поле", це слово має зовсім інші характеристики.
Промисловці на кшталт нашого місцевого виробника молочних продуктів під ТМ "Волошкове поле" ПрАТ "Юрія", під флагманом, розуміють продукт, який має першість у продажах, чи є ведучим в асортиментному просторі, чи є головним у вподобаннях цільової аудиторії, або ж є візитівкою торгової марки.
Так от повернімося до поняття флагманського продукту МК "Волошкове поле". Звісно я знаю його добре, бо це один з продуктів, який моя родина полюбляє і купляє в якості десерту. Але вперше про цей продукт, із таким неприхованим захватом я почув від своєї доньки, яка побувала на екскурсії, що відбулася на молочному заводі ПрАТ "Юрія". Це приблизно було десь так:
"Ой тату, а в творожному цеху так пахне, ммммм!! І я бачила, як робляться сирки глазуровані! Ну вони там формуються спочатку голенькі, а потім їдуть по конвеєру на покриття глазурі, а потім їх заморожують, щоб вони не ламалися по дорозі до упаковки. І нам сказали, нам сказали, що вони постачають сирки до США і іще там кудись далеко, уявляєш?!"
Звісно, ми Черкасці знаємо своїх місцевих виробників, але про те, що хтось із них, а саме молочний завод щось постачає до США, мене зацікавило! І от, я сьогодні, як журналіст-дослідник маю честь побачити, почути і розповісти вам свої враження. Я на ПрАТ "Юрія" в якості екскурсанта.
Сирки глазуровані ТМ "Волошкове поле" виявляється мають вже понад 45-річний досвід виробничого життя на цьому підприємстві. Розпочинали їхнє виробництво, ще на базі цеху по виробництву морозива. Процес виробництва був складний за кількістю підходів, бо ручна праця вона така… Сирки формувалися зі свіжої сиркової маси в спеціальних касетних формах у вигляді невеличкого батончика, до якого додавали дерев’яну паличку для зручності при триманні сирку.
Потім цей сирковий батончик відправляли в шокову заморозку, а вже за другим етапом сирки покривалися шоколадною глазур’ю і знову піддавалися охолодженню. А вже останній процес передбачав завертання сирка у фольгу. Асортимент тоді був не великий і презентував споживачам: ванільні сирки і какао сирки. Прямих спростувань поки не знайдено, тому сторожили заводу запевняють, що наш Черкаський молочний завод був першим в Україні по виробництву сирків глазурованих. І відтоді уявляєте рецептура не змінювалася! Сьогодні сирки глазуровані, як і раніше виробляються по ДСТУ 4503.
2Сир кисломолочний, масло, ваніль, цукор та натуральний фруктовий наповнювач і шоколадна глазур – по інгредієнтам це все з чого складається ця смакота! Відмінністю у виробництві сьогодні є – спеціалізоване обладнання, автоматизований процес та більш якісне пакування на відміну від фольги, в яку колись вручну запаковувалися сирки глазуровані", - говорить провідний технолог Каліновська Віта.
І таки так, сирки глазуровані ПрАТ "Юрія" постачає на експорт. Такі країни, як Ізраїль, США, Південно Африканська Республіка, Молдова, Канада мають щастя їх куштувати у широкому асортименті, який на хвилиночку на сьогодні складає 20 асортиментних позицій. Тому я з гордістю підтверджую і пишаюсь тим, що Черкаси мають свою місцеву флагманську візитівку – Сирки глазуровані ТМ Волошкове поле!
А ще МК "Волошкове поле" входить до топ-10 переробників молока в країні. ПрАТ "Юрія" є найбільшим виробником в Черкаській області, експортуючи продукцію у 20 країн світу. Власниками молочної компанії "Волошкове Поле" є Олександр та Андрій Табалов.
Євген Павленко, новини партнерів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter