"Журналісти важливі!"- НСЖУ закликає медіа писати про колег
Реклама
Національна спілка журналістів України ініціює серію публікацій під гаслом "Журналісти важливі!" та закликає медійників розповісти широкій аудиторії про цінність роботи журналістів, ризики і виклики, з якими стикаються працівники ЗМІ, висвітлюючи правду та разом із усім українським народом воюючи за свободу і незалежність нашої країни.
Про це повідомляє пресслужба НСЖУ.
"Повномасштабна війна в Україні поставила журналістів перед новими викликами: багато хто буквально за один день став фронтовим кореспондентом. Багато хто з-під обстрілів рятував редакційне майно. Багато хто, ризикуючи життям, продовжував виконувати професійний обовʼязок у окупації. Усе це – заради того, аби донести світові правду про війну. НСЖУ докладає зусиль, аби підтримати журналістів та ЗМІ у нинішні важкі часи. А цією ініціативою ми хочемо показати суспільству виняткову роль журналістів, які є воїнами інформаційного фронту. Бо медійники вкотре доводять – журналісти важливі!" – говорить голова НСЖУ Сергій Томіленко.
Журналістам рідко дякують, хоч їхня робота – важлива, говорить редакторка газети "Вільний голос" із Коломиї Валентина Близнюк.
"Я 30 років працюю в газеті, а вперше відчуваю таку підтримку журналістів. Професійну роботу колег важко переоцінити, особливо у воєнний час. Адже якби не журналісти, то світ би і не дізнався про ті жахіття, які відбуваються в Україні. А скільки всього роблять колеги паралельно з основною роботою. Нехай люди розуміють, наскільки нам непросто, наскільки відповідальною є наша робота. Почують і дізнаються те, що ми й самі часто не знаємо про своїх колег", – каже пані Валентина.
Вона переконана: такі публікації – дуже потрібні.
Підтримати ініціативу Спілки можуть усі ЗМІ, які готові подавати відповідні матеріали – історії про колег, які попри ризик і небезпеку, їдуть в зону бойових дій, на прифронтову територію, аби розказати правду про війну. Або ж історії про колег, які у вільний час збирають "гуманітарку" чи оголошують збір коштів на спорядження чи техніку для воїнів. Або ж історії про колег, які прихищають та дають роботу журналістам, що вимушені були залишити свої домівки і їхати подалі від вибухів та куль тощо.
Медійникам, які підтримають ініціативу НСЖУ й розміщуватимуть у своїх медіаресурсах власні матеріали про роботу журналістів, про цінність професії, про важливість інформаційної галузі, Спілка пропонує брендувати ці матеріали логотипом із корпоративним гаслом "Журналісти важливі!".
Фото - фронтового кореспондента Станіслава Юрченка.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter