На час карантину від черкаського водоканалу не надходитимуть платіжки
Реклама
З метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції на КП "Черкасиводоканал" вживаються усі можливі протиепідеміологічні заходи. Для мінімізації контакту працівників зі споживачами під час карантину, прийнято рішення не розносити у квітні паперові квитанції на оплату послуг. Інформація щодо поточних нарахувань буде надаватися в онлайн режимі.
Про це інформує пресслужба підприємства.
Як отримати інформацію і вчасно сплатити за спожиті послуги?
1. Call-центр, Skype, Viber
Передати показники лічильників та отримати актуальну інформацію про суму для оплати за холодну воду та каналізацію можна через такі комунікаційні зв’язки як:
Call-центр:
(093) 360-49-21;
(093) 360-49-25;
(067) 691-20-05;
(050) 384-63-85;
(067) 627-78-92.
Skype: vodokanal_fizosoby_cherkasy. Viber: +38 067 627 78 93
2. Особистий кабінет споживача на сайті КП "Черкасиводоканал".
Всі операції, пов’язані з передачею показників лічильників та сплатою рахунків, можна здійснити онлайн. Для цього необхідно зайти на сайт підприємства та зареєструватися в особистому кабінеті. За допомогою якого ви, в умовах карантину, можете не виходячи з дому передавати показники водомірів, переглядати поточні нарахування та миттєво сплачувати за отримані послуги водопостачання та водовідведення (карткою будь-якого банку через Приват24). Також ви зможете переглядати діючі тарифи, наявний баланс та всю історію платежів.
Для реєстрації натисніть тут.
3. Безпосередня оплата в банку
Щомісяця водоканал надає інформацію щодо нарахувань за холодну воду та каналізацію в ПриватБанк, ОщадБанк, А-банк, Фамільний банк та Укрпошту. Ви можете відвідати будь-яке відділення цих установ, назвати касиру номер особового рахунку (він зазначений в квитанції) і сплатити за послуги. Також інформацію щодо нарахувань зазначені банки завантажують на свої сайти, на яких, після авторизації, ви можете переглянути свої нарахування та сплатити онлайн.
Якщо ви користуєтеся послугами іншого банку, який не володіє інформацією щодо ваших поточних нарахувань – візьміть стару платіжку, де зазначені реквізити водоканалу та надайте касиру для проведення оплати за послуги. Суму сплатіть на рівні минулого місяця.
4. Допоможіть іншим
На підприємстві розуміють, що для літніх людей сплачувати онлайн – може стати певною проблемою. Тому в цей нелегкий час ми закликаємо бути небайдужими і допомогти своїм знайомим, сусідам, родичам, в яких відсутній доступ до мережі Інтернет, або які є недостатньо впевненими користувачами сучасних гаджетів, здійснити усі необхідні платежі онлайн.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter