На Черкащині презентували ролик про брендинг області (ВІДЕО)
Реклама
Для Черкаської області розробили айдентику бренду "Черкащина - місце сили" 31 серпня. А вже вчора, 20 жовтня, презентували відео, яке триває п'ять хвилин та в якому пояснюють обґрунтування логотипу та слогану області.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook повідомив голова Черкаської ОДА Сергій Сергійчук.
Зауважимо, що представники White Studio та Bulanov Büro презентували результати своєї роботи команді Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА та партнерам в одному з місць сили – Холодному Яру біля Дуба Максима Залізняка.
Нагадаємо, що слоган "Черкащина - місце сили" обрали черкащани і вже на його основі розробили брендинг.
"Головна мета брендингу – змінити стереотипи про Черкаську область, створити новий образ. Зробити Черкащину цікавою та впізнаваною. Над брендом більше року працювала команда експертів, дизайнерів, представників різних сфер життя Черкащини. Візуальне позиціонування області - це важлива складова розвитку туристичної сфери", - написав Сергій Сергійчук.
Крім того, нещодавно оновили і туристичний мобільний додаток "Подорожуй Черкащиною", який завантажити можна для платформ iOS ТУТ, а для Android ТУТ.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter